English

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بیمارستان شهید جلیل یاسوج بدون تامین تجهیزات افتتاح نمی‌شود

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان 283 تختخوابی شهید جلیل بدون رفع مشکل فاضلاب، پد بالگرد و همچنین ساخت پارکینگ افتتاح نخواهد شد.

بیمارستان شهید جلیل یاسوج بدون تامین تجهیزات افتتاح نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، عزیز فیلی ظهر امروز در نشست شورای فنی اظهار کرد: فاینانس خارجی ظرفیت خوبی برای طرح‌های عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد است، که باید از این ظرفیت کاربرد بهینه و مطلوبی شود.

فیلی با اشاره به بزرگراه یاسوج-سپیدان بیان داشت: این پروژه تا پایان 20 دی‌ امسال تعیین تکلیف می‌شود، که پیمانکار این پروژه خلع ید و به فرد دیگری واگذار شود.

وی تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای نصب تابلو در نقاط حادثه‌خیز بزرگراه یاسوج-سپیدان دست بکار شوند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج، اظهار داشت: این بیمارستان بدون رفع مشکل فاضلاب، پد بالگرد و همچنین ساخت پارکینگ افتتاح نخواهد شد.

وی با بیان اینکه پارکینگ و پد بالگرد بیمارستان 283 تختخوابی باید بیرون از جایگاه بیمارستان ساخته شود، گفت: متأسفانه مالکان پیرامون بیمارستان حاضر به فروش زمین‌های خود برای راه‌اندازی پد بالگرد بیمارستان در مواقع ضروری نشده‌اند، که مصوب شد پارکینگ 6 طبقه و پد بالگرد در خود جایگاه بیمارستان راه‌اندازی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه