English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی شعار محوری حماسه ۹ دی در اصفهان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان شعار محوری مراسم ۹ دی در اصفهان را «تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی» عنوان کرد.

تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی شعار محوری حماسه ۹ دی در اصفهان است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جعفر عسکری در جمع اصحاب رسانه گفت: عده ای در فتنه سال 88 مدعی برادری و همراهی نظام را داشتند که بنا بر دلایل مختلف از ارزش‌های نظام فاصله گرفته و همسو با دشمن، فتنه‌ای را برای براندازی نظام به راه انداختند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 خسارت‌هایی را برای کشور به دنبال داشت، افزود: حماسه باشکوه 9 دی که توسط مردم ایجاد شد دستاوردهای زیادی را ایجاد کرد.

عسکری با بیان اینکه در 9 دی، همه مردم جدای از هرگونه گرایشی حضور داشتند، اظهار کرد: مردم در آن فتنه تاکتیک‌های دیگر دشمن را شناختند و بصیرتشان عمیق‌تر شد.

وی از همکاری برخی دشمنان داخلی با دشمنان خارجی در  فتنه 88 گفت و تصریح کرد: دشمن با حجم انبوهی از انواع رسانه‌ها به دنبال پیگیری خواسته‌های خود در فتنه 88 بود.

عسکری با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کشور بود، افزود: امیدوار کردن دشمن یکی از خسارت‌های واردشده از سوی فتنه گران به کشور بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تجمع مردمی در گرامیداشت  حماسه 9 دی در اصفهان ساعت 15 در میدان انقلاب اصفهان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی