English

گاز مونوکسید کربن باز هم در اصفهان قربانی گرفت

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن زن میان سالی جان خود را از دست داد.

گاز مونوکسید کربن باز هم در اصفهان  قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمد شریعتی بیان کرد: در پی دریافت گزارشی از احتمال گازگرفتگی با منوکسید کربن در یکی از محله های خیابان لاله، ستاد فرماندهی گروه نجات ایستگاه شماره ۷ را به همراه افسر کشیک وقت به محل حاثه اعزام کرد و عملیات امداد و نجات آغاز شد.

وی افزود: پس از حضورگروه امداد و نجات در محل مشاهده شد خانم میانسالی به دلیل استنشاق منوکسید کربن ناشی از گاز گرفتگی متاسفانه جان خود را از دست داده است.

محمد شریعتی گفت: پس از برسی اولیه کارشناسان معلوم شد که اکثر خروجی های دودکش ها به طور کامل مسدود شده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه منوکسید کربن گاز بسیار سمی و کشنده است و رنگ و بوی خاصی ندارد به همین دلیل قاتل خاموش نامیده می‌شود و به وسیلهٔ انواع وسایل گازسوز از جمله بخاری، آبگرمکن، پیک نیک و حتی زغال ایجاد می‌شود گفت؛اگر دودکش یا تهویهٔ یک مکان مسدود باشد، گاز مونوکسید کربن منتشر شده امکان خروج نمی‌یابد، در محیط ساختمان منتشر شده و سبب مسمومیت و در نهایت مرگ می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در پایان گفت: لازم است همشهریان عزیز با عنایت به هشدارهای گسترده سازمان آتش نشانی در سطح شهر موارد ایمنی را به طور کامل رعایت کرده تا هرگز شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی