English

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان:

نیمی از مردم اصفهان کارت ملی هوشمند ندارند

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: هنوز نیمی از مردم استان اصفهان برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند و این برای روزهای پایانی سال بحران ایجاد می کند.

نیمی از مردم اصفهان کارت ملی هوشمند ندارند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حسین غفرانی کجانی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه کارت ملی هوشمند به عنوان پدیده جدید و نوین از سال ۹۲ آغاز شده است، بیان کرد: در حال حاضر در زمینه اراده، تصمیم و پیگیری پیشتاز از بسیاری از کشورها هستیم.

وی با بیان اینکه کارت ملی هوشمند تنوعی از خدمات مورد نظر دولت و دستگاه‌ها را به صورت غیر موازی و تجمیعی انجام می‌دهد، افزود: سرعت، دقت و امنیت اطلاعات را می توان در قالب کارت ملی هوشمند دریافت کرد که منجر به کاهش هزینه ها و استفاده از فرصت‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به مراجعه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند از ابتدای سال جاری تاکنون اضافه کرد: ما سعی کردیم در ۶۳۵ هزار مرکز این خدمات را ارائه دهیم.

غفرانی کجانی با اشاره به اینکه ۶۲۹ هزار و ۸۹۳ مورد کارت ملی هوشمند از ابتدای سال جاری تا آبان ماه تحویل مردم استان اصفهان شده است، ادامه داد: وضعیت استان در این زمینه مطلوب است.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۸۳۵ هزار کارت ملی هوشمند در اختیار مردم استان اصفهان قرار گرفته است، گفت: کارت‌های ملی سابق تا پایان سال جاری مورد پذیرش است و از سال آینده این کارت اعتباری ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه