English

با حکم دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منصوب شد

روح‌الله منوچهری طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان فارس منصوب شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طی حکمی از سوی علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، روح‌الله منوچهری به عنوان «مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان فارس» منصوب شد.

متن حکم دبیرکل نهاد به شرح زیر است:

 

جناب آقای روح‌الله منوچهری

با سلام

پیرو ابلاغ شماره ۱۱/۵۸۹۰۲/ک ن مورخ 11/۱۲/95 نظر به تخصص، تجربیات و تعهد جنابعالی در عرصه فرهنگی و با توجه به تصویب کمیته انتصاب مدیران کل مورخ 15/۰۸/96 به موجب این حکم به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان فارس منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات ذات باری تعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی با مقامات محترم استان، اعضای محترم انجمن‌ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه‌ی کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

و من الله توفیق

علیرضا مختارپور

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

 

گفتنی است منوچهری دانش آموخته رشته کتابداری و اطلاع رسانی در مقطع دکتری و از کتابداران کتابخانه های عمومی استان فارس است که پیش از این به عنوان رئیس کتابخانه و سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی فارس فعالیت داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی