English

خسارت ۴ میلیارد تومانی زلزله به زیرساخت ورزشی کرمانشاه؛

وعده ۴ میلیارد تومانی وزارت ورزش و اعتبارات داخلی برای جبران خسارت

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اعلام خسارت 4 میلیارد تومانی زلزله به زیرساخت‌های ورزش گفت: قرار است برای جبران این خسارت‌ها وزارت ورزش و جوانان ۲ میلیارد تومان و از محل اعتبارات داخل استان هم ۲ میلیارد تومان دیگر پرداخت شود.

وعده 4 میلیارد تومانی وزارت ورزش و اعتبارات داخلی برای جبران خسارت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سید ارسلان حسینی در دیدار معاون وزارت ورزش و جوانان با استاندار کرمانشاه ابراز داشت: زلزله مهیب ۷.۳ ریشتری شامگاه ۲۱ آبان خسارت‌های فراوانی را به اماکن و زیرساخت‌های ورزش استان وارد کرد و این زیرساخت‌ها و اماکن به میزان ۴ میلیارد تومان خسارت دیدند.

وی یادآور شد: در جریان زلزله کرمانشاه وزیر ورزش و جوانان از همان ساعات ابتدایی بسیار پیگیر کار بودند و دستورات لازم را برای کمک به زلزله‌زدگان صادر کردند و ضمن اهدای کمک‌های مداوم از همان ساعات ابتدایی وقوع حادثه تاکنون، قرار است ۱.۵ میلیارد تومان دیگر از سوی این وزارتخانه به مناطق زلزله‌زده کمک شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان از حمایت‌های استاندار کرمانشاه از بخش ورزش نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد با ادامه این کمک‌ها شاهد موفقیت‌های بیشتر ورزشکاران خصوصاً ورزشکاران خانم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه