English

طی سه ماه نظارت بر نانوانی های کرمانشاه؛

هیچ‌گونه خبازی از جوش‌شیرین و بلانکیت استفاده نکرده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: درزمینهٔ نظارت و بازرسی از گندم، کارخانه‌های آرد و پخت نان، در سه ماه گذشته هیچ‌گونه خبازی از جوش‌شیرین و بلانکیت استفاده نکرده است.

هیچ‌گونه خبازی از جوش‌شیرین و بلانکیت استفاده نکرده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رضا رحیمی در کارگروه پایش و ساماندهی گندم، آرد و نان استان افزود: طی بازرسی‌های صورت رفته طی سه ماه اخیر خوشبختانه هیچ‌گونه استفاده از جوش‌شیرین و بلانکیت در خبازی ها مشاهده نشده که این موضوع حاکی از تلاش قابل‌توجه دستگاه‌های ذی‌ربط در این بخش است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان برای پخت نان باکیفیت و جلوگیری از استفاده بلانکیت و جوش‌شیرین توسط خبازی ها بیان داشت: طی چند سال گشته این موضوع را در دستور کار این کارگروه داشتیم که خوشبختانه امروز به نتایج خوبی در این زمینه دست پیداکرده‌ایم که جای تقدیر و تشکر از همه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: همگی باید تلاش کنند که این روند با جدیت در استان ادامه داشته باشد زیرا پخت نان باکیفیت و سالم حق این مردم بزرگوار است.

وی با بیان اینکه نظارت بر کارخانه‌های آرد و تولید گندم  و همچنین خبازی ها ادامه داشته باشد، گفت: اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید با برنامه و به‌صورت ویژه این روند را ادامه دهد و همگی وظیفه‌دارند که نهایت تلاش خود را برای ارتقای شاخص بهداشت و تندرستی مردم بکار گیرند.

رحیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای نوسازی کارخانه‌های آرد استان گفت: در این دولت تلاش‌های خوبی برای بازسازی و نوسازی کارخانه‌های در استان انجام‌شده که این همگی این موارد روند ارتقای کیفیت پخت نان و بهداشتی را به دنبال دارد.

در این جلسه مسوولینی که درزمینهٔ نظارت بر روند تولید آرد و گندم و پخت نان سالم و باکیفیت تلاش داشته‌اند از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اهدای لوح موردتقدیر قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه