English

با انتخاب غلط سرمربی برق جدید

بازگشت به عقب ممنوع !!!

در این یادداشت در نظر داریم به بررسی سکان هدایت تیم برق جدید در نیم فصل دوم بپردازیم؛ امیدواریم که مسئولان محترم باشگاه همانند همیشه در انتخاب خود نهایت دقت را انجام دهند.

بازگشت به عقب ممنوع !!!

علی اکبر زارعی-خبرگزاری موج؛ بالاخره پس از کش وقوس های فراوان داوود مهابادی از جمع برقی های جدید جدا شد و به نساجی پیوست. خوشبختانه بازیکنان با غیرت شیرازی از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی به مدیریت سعید غلامزاده آغاز نمودند تا  طبق صحبت های ارائه شده با بازیکنان، تا چند روز آینده وضعیت مالی تیم مشخص شود.

در این یادداشت در نظر داریم به بررسی سکان هدایت این تیم در  نیم فصل دوم بپردازیم؛ امیدواریم که مسئولان محترم باشگاه همانند همیشه در انتخاب خود نهایت دقت را انجام دهند.

جناب بردبار در این سال ها همیشه در انتخاب خود بهترین گزینه ها را انتخاب نموده، ما هم مطمئن هستیم  در این نیم فصل چنین انتخابی اتفاق خواهد افتاد.

آینده سازان برق جدید با کادر خود در نیم فصل اول با کسب نتایج بسیار عالی توانستند در رتبه چهارم و با اختلاف بسیار اندک با رقبای خود، قرار بگیرند؛ که این نشان دهنده این موضوع است که کادر فنی این تیم از نظر فنی هیچ گونه کم و کاستی وجود ندارد؛  حال با جدایی مهابادی، گزینه های بسیاری به عنوان سرمربی آینده در نیم فصل دوم مطرح گردیده است.

در جایی مطلبی با رزومه کلیه عزیزان مطرح گردید که بسیار نظر بنده را جلب نمود، برقی های جدید قرار نیست عقب گرد داشته باشند؛ نفرات اعلام شده، با احترامی که برای آنان قائل هستیم بایستی به دنبال جاهای دیگری جهت مربیگری باشند.

بهترین گزینه ای که در این نیم فصل می تواند  رشد این تیم را ادامه دهد، بدون شک سعید غلامزاده ای است، که یک نیم فصل با قدرت، پشت سرمربی تیم بود.

وی مربی با کارنامه و جوانی است که  آینده خوبی انتظار او را خواهد کشید.

ایشان سرمربیگری برق 72 ساله، آن هم در زمانی که همه آن را رها کرده بودند را در سابقه دارد و سالیان سال نیز به عنوان کاپیتان نارنجی پوشان و دستیار در این تیم فعالیت داشت.

همچنین پس از جدا شدن محمد عباسی از تیم کارا، سعید غلامزاده بود که هدایت این تیم را برعهده گرفت و حتی تیم فوق را با مشکلات فراوان و علی الخصوص مشکلات مالی، به مرحله بعد رساند.

در نتیجه به دلیل نزدیکی با مسائل فنی و تاکتیک تیم و نیز نزدیکی و ارتباط خوب ایشان با بازیکنان؛ می توان اذعان کرد که یقیناً وی بهترین و مهمترین گزینه ای است که بردبار و همکاران او باید بدون تعلل در انتصابش تعجیل کنند.

در این راه پیشنهاد دیگر ما اضافه نمودن غلامحسین پیروانی به عنوان مدیر فنی این تیم است، چرا که این دو نفر ضمن داشتن ارتباط نزدیک با هم، از نظر مسائل فنی نیز به هم نزدیک هستند.

جناب بردبار انسانی آگاه است و می داند آوردن هر فردی خارج از این نفرات به عنوان سرمربی، برای این تیم؛ ضربه ای جبران ناپذیر به پیکره آن وارد ساخته؛ زیرا هر مربی که به این تیم اضافه گردد، دست کم شش هفته زمان می برد تا بتواند تفکرات خود را پیاده نماید و این در حالی است که باشگاه، پولی برای آوردن مربی ندارد و طبیعی است که هیچ فردی حاضر نیست بدون پول، سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

سعید غلامزاده و احتشام ساسانی، مکمل خوبی بوده اند و با آمدن پیروانی و نظارت بیشتر بر امور فنی به عنوان مشاور و مدیر فنی، می توان پیش بینی کرد که در آینده نتایج خوبی را در پی خواهد داشت.

این اتفاق مثبت، ما را یاد زمانی می اندازد که کادر قوی برق قدیم از جمله کلانتری به عنوان سرمربی و پیروانی به عنوان مدیر فنی، نتایج بسیار خوبی را کسب نمودند ولی روز آخر بود که از صعود به لیگ برتر باز ماندند؛ حال با همه این تفاسیر و به دلیل اینکه ما همیشه چشم خود را به واقعیت ها باز می کنیم، تحت هجمه بسیاری قرار خواهیم گرفت اما این تیم بدون شک تنها با این نفرات، موفق خواهد بود.

برقی های جدید که با کسب نتایج خوب، انتظار را از خود بالا برده اند و فقط به یک مربی جوان و آینده دار و بدون ادعا و یک برقی با تعصب دست یاعلی می دهند؛ تا مجدد شاهد موفقیت این تیم باشند.

ما نیز قرار است با  تیم برق جدید، حرکت رو به جلو داشته باشیم  و یاد گرفته ایم که "عقب گرد" "ممنوع" است.

همه ما خوب می دانیم که اگر قرار است در برق جدید  اتفاقی بیافتد؛ فقط سعید غلامزاده توانایی این کار را دارد زیرا که این فرد همان کسی است که همه ی ما هواداران؛ او را با حمایت های خود به اینجا رسانده ایم و شعار های "دویی سعید، دویی سعید یا حسین" را در ورزشگاه فریاد زدیم و الان زمان آن را رسیده که ثمره یک عمر حمایت را در مربیگری ببینیم؛ پس حمایت از سعید غلامزاده در این وقت؛ حیاتی و واجب تر از نان شب خواهد بود؛ پس ریسکی در این راه پیدا نخواهد کرد.

 پیروانی عزیز هم بدون شک، فقط و فقط به خاطر هواداران حاضر خواهد بود تا به عنوان مدیر فنی، اقدامات لازم را انجام دهد. انتخاب هر گزینه ای به جز این نفرات؛ بازگشت به عقب خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه