English

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه:

حضور تیم هنرمندان کشور برای دومین بار در قم

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه گفت: تیم فوتبال هنرمندان کشور برای دومین بار و با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه برای دیدار با تیم منتخب رسانه قم به این استان سفرخواهند کرد.

حضور تیم هنرمندان کشور برای دومین بار در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه درکفتگو باخبرنگاران با اعلام خبر مسابقه فوتسال بین تیم های هنرمندان کشور و منتخب رسانه و پیشکسوتان قم با هدف جمع آوری کمک های مردمی به نع زلزله زدگان کرمانشاه، اظهار کرد: موسسه رسانه گشتر که به خبرنگاران استان قم تعلق دارد همواره در انجام کارهای خیر پیشقدم بوده است .

وی  ادامه داد: خوشبختانه از بدو تاسیس این موسسه انجام کارهای عام المنفعه در دستور کار قرار گرفت و با تعاملی که با اقای یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان کشور صورت گرفت مسابقات فوتسالی با تیم هنرمندان و موسسه در قم برگزار شده است.

رسول خادم با بیان اینکه نخستین مسابقه فوتسال بین تیم هنرمندان کشور و خبرنگاران قمی با هدف کمک به مرحوم محسن پودنکی قهرمان کشتی ایران و دارنده مدال جهانی  انجام شده بود، تصریح کرد: دومین دیدار تیم منتخب رسانه و پیشکسوتان فوتبال قم با تیم هنرمندان کشور با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه  روز دوشنبه با حضور پرشور خیرین و مردم قم برگزار خواهد شد.

وی گفت: این برنامکه با همکاری برخی دستگاه های دولتی استان خصوص این کارخیر خواهانه گفت: دید انسان دوستانه  و جهت کمک به مردم زلزله زده مارا بر این داشت که با تیم هنرمندان که جایگاه خاصی دارد و هدفشان مشارکت در امور خیر است هماهنگی هایی را انجام دهیم و با مساعدتی که یاریار مدیرعامل این تیم و هیئت مدیره این تیم داشتند مقرر شد مسابقه دوستانه فوتسال را با تیم اصحاب رسانه و پیشکسوتان قم انجام دهند که عواید حاصل از این مسابقه صرف کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه شود.

خادم گفت: با هماهنگی هایی که صورت گرفته است تیم هنرمندان با ترکیب اصلی خود و با حضور هنرمندانی از قبیل سید جواد هاشمی، فرهاد جم،  امید جهان به قم سفر خواهند کرد و همچنین در ترکیب تیم قم نیز سید جواد رضویان، وحید شمسایی و علی اصغر حسن زاده به میدان خواهند رفت.

وی ادامه داد: این مسابقه روز دو شنبه چهارم دی از ساعت 17 در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه