English

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآنی روحانیون و طلاب اهل سنت کرمانشاه

نفرات برتر مسابقات قرآنی روحانیون و طلاب اهل سنت کرمانشاه در رشته حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم و ترجمه قرآن کریم معرفی شدند.

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآنی روحانیون و طلاب اهل سنت کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در رشته حفظ قرآن کریم پنج جز از گروه طلاب آرش کریمی و مبین ابراهیمی هر دو نفر از روانسر مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و در رشته حفظ قرآن کریم سه جز گروه طلاب جمیل امیرخانی از پاوه به‌عنوان نفر برتر معرفی شد.

در رشته قرائت گروه طلاب یعقوب نادری از روانسر نفر برتر شناخته شد و در رشته قرائت گروه روحانیون برهان ویسی زاده از جوانرود، نعمت رحمتی از ثلاث باباجانی و انور محمدی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته ترتیل گروه طلاب سرکوت اسکات از پاوه، سینا منصوری از روانسر و محمد قیطولی از کرمانشاه به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در رشته ترتیل روحانیون لطیف مرادی از جوانرود مقام اول، عامر رضاییان از کرمانشاه مقام دوم و عبدالرحمن علیمرادی از روانسر مقام سوم را از آن خود کردند.

در رشته مفاهیم و ترجمه قرآن کریم گروه روحانیون محمدامین رسولی زاده از جوانرود نفر اول، محمد بایر همتی از جوانرود نفر دوم و عباس محمودی از پاوه نفر سوم از سوی داوران معرفی شدند و در رشته مفاهیم و ترجمه قرآن کریم گروه طلاب سید فرهاد محمدی از پاوه، عدنان کاکایی از جوانرود و سید احسان حسینی از جوانرود مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته مفاهیم و ترجمه قرآن کریم گروه خواهران خانم فاطمه مظفری و خانم خدیجه قادری زاده از پاوه توانستند مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دهند.

رشته حفظ قرآن کریم 3 و5 و20 جز از گروه روحانیون شاهو فتاحی، فرج‌اله عباس‌زاده و عبدل‌اله رحیمی هر سه نفر از پاوه به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه