English

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی:

ریشه‏ های فتنه و نفوذ در انقلاب در سخنرانی‌های حرم رضوی تبیین می‌شود

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در هفته جاری ویژه برنامه‎های سخنرانی و فرهنگی حرم مطهر رضوی با محوریت تبیین «ریشه های فتنه و نفوذ در انقلاب» میزبان زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم(ع) است.

ریشه‏ های فتنه و نفوذ در انقلاب در  سخنرانی‌های حرم رضوی تبیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی با اشاره به اینکه در هفته جاری ویژه برنامه‎های سخنرانی و فرهنگی حرم مطهر رضوی با محوریت تبیین «ریشه های فتنه و نفوذ در انقلاب» میزبان زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم(ع) است، بیان کرد: با توجه به اینکه هفته جاری مصادف ولادت با سر سعادت امام حسن عسکری(ع)، با ایام 9 دی و وفات حضرت معصومه(س) می‎باشد، ویژه برنامه‎های متنوع و متعددی در حرم رضوی تدارک دیده شده است.

وی برگزاری برنامه‎های متنوع و کاربردی را یکی از شاخصه‎های فعالیت معاونت تبلیغات اسلامی معرفی کرد و گفت: در این هفته حجج الاسلام والمسلمین حسین زاده، فرازی نیا، ماندگاری، حسینی قمی و دهشت در رواق امام خمینی(ره) به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: «سیره تربیتی اخلاقی اهل بیت(ع)»، «بررسی ریشه های فتنه و نفوذ در انقلاب»، «بصیرت مقدمه ظهور» و «زن در آینه قرآن و روایات» از موضوعاتی است که در محافل سخنرانی و فرهنگی مورد تبیین قرار می‎گیرد.

حسینی از قرائت زیارت جامعه کبیره، دعای توسل و دعای کمیل در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در دیگر اماکن و رواق‌های حرم مطهر رضوی نیز برنامه سخنرانی و حلقه‌های معرفت تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی چون حلقه معرفت، سخنرانی، روضه خوانی و پرسمان دینی در رواق حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) ویژه خواهران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه