English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد

انجام بیش از ۵۰ پروژه پژوهشی در شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به مناسبت هفته پژوهش از اجرای 53 پروژه پژوهشی و طرح پژوهشی اینترنشیپ و 90 پایان نامه تحصیلات تکمیلی در این شرکت خبر داد و گفت: از سال 1389 تاکنون بیش از 70 مقاله پژوهشی توسط همکاران این شرکت ارائه شده است.

انجام بیش از 50 پروژه پژوهشی در شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سید مصطفی علوی از جمله مصادیق رشد پژوهش در این شرکت را شناسایی و بکارگیری روش های نوین در صنعت گاز، ارتقاء دانش فنی و توانمندسازی کارکنان و ارائه راهکارهای کاهش هزینه برشمرد و افزود: از سال 1389 تاکنون، 45 پروژه پژوهشی خاتمه یافته، 8 پروژه پژوهشی جاری در کارنامه عملکردی شرکت گاز استان اصفهان ثبت شده، همچنین این شرکت از تعداد 90 پایان نامه تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد نیز حمایت کرده است.

وی گفت: واحد پژوهش شرکت گاز استان اصفهان، در راستای تحقق سیاست ها، اهداف و برنامه های پژوهش به عنوان متولی این امر، حمایت موضوعی و مالی از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین بکارگیری فارغ التحصیلان و نخبگان دانشگاه های معتبر کشور که از سوی بنیاد ملی نخبگان و سازمان نظام وظیفه معرفی می شوند را در دستور کار خود قرار داده  است.

علوی هدف از فعالیت های پژوهشی در این شرکت را ارتباط موثر بین دانشگاه ها و مراکز دانش محور با صنعت و استفاده از مبانی علمی در ارتقاء سازمان و انتقال تجربیات همکاران با مراکز علمی دانست و گفت: هدف کلی سوق دادن روش های سنتی به سمت روش های نوین دانش بنیان و پژوهش محور است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: واحد پژوهش همواره با نگرشی آینده‌نگر در استراتژی تعریف شده شرکت، سعی و تلاش دارد با رفع مشکلات موجود صنعت گاز، نیازهای آتی و بلند مدت را شناسایی و از طریق مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کشور به‌دنبال رسیدن به تحول و صنعتی پویا و مدرن می ‌باشد.

علوی بیان کرد: طرح‌ها و اولویت‌های پژوهشی متعددی در کارگروه‌های فنی و تخصصی و منابع انسانی در حال بررسی و تدوین می‌باشند که پس از طرح در شورای پژوهش و در صورت تصویب عقد قرارداد خواهند شد.

وی یادآور شد: طرح های پژوهشی پیشنهاد شده از سوی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در صورتی که با اولویت های پژوهشی شرکت گاز استان اصفهان همخوانی داشته باشند پس از بررسی در کمیته های تخصصی از حمایت امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان پژوهش را ابزاری در راستای خلق ثروت پایدار و دستیابی به مزیت های رقابتی، برشمرد و گفت: پژوهش نیازهای آشکار و پنهان و آینده ما را تامین می کند، بنابراین بایستی پویا و بروز باشد.

علوی افزود: خوشبختانه در حال حاضر شرکت گاز استان اصفهان در حوزه پژوهش به کارهای بسیار خوب و بزرگی دست پیدا کرده است که از آن جمله می توان به دستیابی به تکنولوژی لیزر مارکت، طراحی نوین اجرای خطوط گاز رسانی و بکار گیری  روشهای نوین در بازرسی فنی اشاره داشت.

وی تاکید کرد: انجام کار مطلوب بدون اتلاف وقت و با انتخاب فرایند درست و دانش کافی منجر به ایجاد اعتماد مردم به سازمان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از حضور فعال در کنفرانسهای جهانی من جمله کنفرانس جهانی گاز در کشور برزیل(IGRC-2017) ،انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خبر داد و اذعان داشت: برخی از موضوعات پایان نامه های تحصیلات تکمیلی حمایت شده می تواند بعنوان فاز صفر پروژه های پژوهشی بزرگتر در جهت رفع نیازها و معضلات موجود در صنعت گاز مد نظر قرار گیرد، لذا تداوم این روند را به عنوان بستری در جهت تقویت تعاملات علمی و فنی و ارتباطات نظام مند فی مابین صنعت با دانشگاه ها و مراکز علمی، پژوهشی کشور لازم دانستند.

گفتنی است به مناسبت هفته پژوهش از پنج پژوهشگر برتر شرکت گاز استان اصفهان در سال ۹۶ تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی