English

سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد اعلام کرد

توزیع بیش از ۱۴ هزار کتاب در میان گروه‌های سنی مختلف

سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: در پنجمین دوره پویش مطالعاتی "همه با هم بخوانیم" بیش از ۱۴ هزار کتاب در میان گروه‌های سنی مختلف توزیع شد.

توزیع بیش از ۱۴ هزار کتاب در میان گروه‌های سنی مختلف

به گزارش خبرگزاری مشهد، حسین نخعی‌شریف در مراسم اختتامیه پنجمین دوره پویش مطالعاتی "همه با هم بخوانیم" و آغاز ششمین دوره این پویش که در سالن همایش فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار شد، با بیان اینکه در هر دوره پویش مطالعاتی، حضور مخاطبان نسبت به دوره قبل با رشد قابل توجهی روبه‌رو بوده است، اظهار داشت: در این دوره بیش از ۱۴ هزار کتاب برای گروه‌های سنی مختلف توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه، تعداد برگزدیدگان پنجمین دوره پویش مطالعاتی مجموعا ۲۹۰ نفر بوده است، افزود: از این تعداد ۱۵۰ نفر در مسابقه پیامکی، ٨۰ نفر در بخش مسابقه نقاشی و ۲۰ نفر هم در بخش خوانش صوتی به مرحله پایانی راه یافته‌اند و به آنها هدایایی تعلق گرفت.

سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در بخش‌های عکس یادگاری ۲۰ نفر و هایکو کتاب  ۲۰ نفر برگزیده شدند که هدایایی به آنها اهدا شد.

نخعی‌شریف تصریح کرد: در مجموع به پنج نفر از میان ۲۹۰ نفر به قید قرعه هدیه یک میلیون تومانی اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه، کتاب‌های معرفی شده در این دوره از تولیدات اداره انتشارات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد است، تاکید کرد: به افراد برگزیده شرکت‌کننده در پویش مطالعاتی به صورت هفتگی نیز هدایایی تعلق گرفته است.

سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه، سرانه مطالعه در جامعه ما نامطلوب است، بیان کرد: باید از خودمان شروع کنیم و دیگران را نیز به این امر مقدس تشویق کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه