English

امام جمعه یاسوج:

وحدت بهترین راه مقابله با ترفندهای دشمنان است

امام جمعه یاسوج گفت: وحدت را بهترین راه مقابله با ترفندهای دشمنان است.

وحدت بهترین راه مقابله با ترفندهای دشمنان است

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با برشمردن مناسبت‌های مختلف هفته به ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) اشاره کرد و با تبریک این میلاد به مسلمانان و مسیحیان گفت: آن پیامیر عظیم‌الشأن از پیامبران اولالعزم است.

امام جمعه شهر یاسوج افزود: حضرت مسیح پیامبر صلح و دوستی است اما متأسفانه برخی از پیروان آن حضرت جنایت‌های متعددی انجام می‌دهند.

حسینی در ادامه به هفته نهضت سوادآموزی اشاره کرد و گفت: در دین اسلام تأکید زیادی بر علم‌آموزی شده و تاکنون نیز نهضت سوادآموزی خدمات بسیار خوبی در کشور برای سوادآموزان انجام داده است.

وی در بخشی دیگر از اظهارات خود در جمع نمازگزاران یاسوجی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل دشمنان ما ملت ایران هستند و همیشه سعی کرده‌اند که به ما ضربه وارد کنند.

امام جمعه یاسوج افزود: به تازگی کشور فرانسه جلسه‌ای با منافقین تدارک دیده یعنی با کسانی جلسه می‌گذارند که جنایت‌های زیادی در حق ملت ما کرده‌اند.

وی بیان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که با حمله نظامی نمی‌توان به ایران ضربه زد و ما را وادار به تسلیم کرد و لذا بهترین راه را جاسوسی در کشور می‌دانند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد وحدت را بهترین راه مقابله با ترفندهای دشمنان دانست و گفت: بهترین وحدت پیروی همگی از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه