English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

دهه بصیرت امسال با ویژگی های خاصی برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: آیین بزرگداشت روز میثاق امت با ولایت، شنبه نهم دی ماه سال جاری با حضور حماسی مردم قم در مدرسه فیضیه برگزار می شود.

دهه بصیرت امسال با ویژگی های خاصی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت افزود: مراسم بزرگداشت روز نهم دی در قم که پایگاه انقلاب است باید به صورت باشکوه برگزار شود.

 

وی بیان کرد: در این روز همزمان با سراسر کشور مراسمی در مدرسه فیضیه قم برگزار و به تبیین روز نهم دی ماه و حماسه مردم در حمایت از نظام اسلامی پرداخته خواهد شد.

نصرت الله لطفی گفت: آیین های دهه بصیرت پس از بزرگداشت نهم دی تا 19 دی ماه ادامه پیدا خواهد کرد و در جریان آن برنامه های متنوعی از سخنرانی در آیین نماز جمعه تا برگزاری کنگره شهدای روحانیت تدارک دیده شده است.

همچنین در این جلسه معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم گفت: دهه بصیرت امسال با ویژگی های خاصی همچون برگزاری نشست های بصیرت افزایی در سطح شهر و همچنین برگزاری کنگره شهدای روحانی برگزار خواهد شد.

سرهنگ احمد بیطرفان افزود: در طول ایام دهه بصیرت، هر روز برنامه های مشخصی توسط ارکان مختلف سپاه و بسیج استان برگزار و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته برای مردم تبیین خواهد شد.

انجام هماهنگی های لازم برای تبلیغات شهری دهه بصیرت و پوشش امنیتی و ترافیکی آیین ها، تاکید بر حضور پر رنگ بانوان در آیین های گرامیداشت دهه بصیرت و تاکید بر سخرانی های گسترده پیرامون حماسه مردم در حمایت از نظام اسلامی در سطح مساجد و اماکن مذهبی از جمله موضوع هایی بود که در این جلسه با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی