English

شهردار اصفهان:

با هنر و موسیقی به راحتی می توان به خدا رسید

شهردار اصفهان با بیان اینکه اهالی هنر انسان ساز هستند گفت: موسیقی و هنر می تواند نقش سازندگی در جامعه ایفا کند و نقش این مهم در رساندن انسان های گمراه به خدا بسیار حائز اهمیت است.

با هنر و موسیقی به راحتی می توان به خدا رسید

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، قدرت الله نوروزی در سلسله نشست هم اندیشی اصفهان فردا در دیدار جمعی از اهالی موسیقی ضمن یادی از درگذشتگان عرصه آواز و موسیقی اصفهان گفت: در این شهر هنرپرور  اساتید برجسته مطرحی همچون تاج ،کسایی ، شهناز و خانم دایی جواد در عرصه موسیقی فعالیت می کردند که باید یاد آنها را گرامی داشت.

وی با ابراز خرسندی از دیدار خود با هنرمندان اهل موسیقی اظهارداشت: هنر دارای قدرت نفوذی بالایی است و منجر می شود در درون تغییر و تحول ایجاد شود و هنر دارای قدرتی است که یک طرفه و رو به جلو حرکت می کند.

شهردار اصفهان با تاکید بر این که هنر قدرت زدودن خشونت ها را دارد بیان کرد: هنر ثقیل بخش روح انسانی است به طوری که موسیقی در عرصه هنر مرز نمی شناسد و در مسیری که طی می کند اثر گذار است.

وی با بیان این که موسیقی آرامش بخش و شادی و نشاط بخش است ادامه داد: موسیقی و هنر می تواند نقش سازندگی در جامعه ایفا کند و نقش این مهم در رساندن انسان های گمراه به خدا بسیار حائز اهمیت است.

نوروزی با تاکید بر این که با هنر و موسیقی به راحتی می توان به خدا رسید اذعان داشت: این راه دری از درهایی است که می تواند انسان به صراط مستقیم هدایت شود .

وی خطاب به اهالی موسیقی و هنر گفت: قدر و ارزش خود را بدانید و امید است شهرداری بتواند تسهیل کننده  اهداف شما باشد.

شهردار اصفهان با اشاره به این که تاکنون در طی کمتر از سه ماه سه نشست صمیمی با اهالی هنر برگزار کرده بیان کرد: این امر نشانگر این است که مدیریت جدید شهرداری برای هنرمندان ارزش قائل است و سیاست شهرداری چنین مسیری را انتخاب کرده است.

وی به برگزاری نشست صمیمی به انبوه سازان و شهرسازان اشاره و عنوان کرد: مدیریت جدید شهرداری همانطور که با کسانی که با کالبد و جسم شهر مرتبط هستند جلسه برگزار می کند  به افرادی که با روح انسانی ارتباط دارند بها می دهد و نشست برگزار می کند  این مهم بیانگر این است که مدیریت جدید شهرداری هنر دوست است و حتی در شرایط رکود اقتصادی، هنر را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی