English

استاندار هرمزگان:

حقوق شهروندی جامعه رانندگان رعایت شود

استاندار هرمزگان گفت: نگاه به رانندگان باید نگاه مثبت و سازنده باشد و متولیان این امر ملزم به رعایت حقوق شهروندی جامعه رانندگان هرمزگان هستند.

حقوق شهروندی جامعه رانندگان رعایت شود

به گزارش خبرگزاری موج، داریوش باقر جوان ضمن تبریک بزرگداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری با اشاره به اینکه عوامل مهم در توسعه اقتصادى هر منطقه صنعت حمل و نقل است، گفت: ایجاد و نگهدارى شبکه راههاى استانى در بهبود بخشیدن به وضع بازرگانى، صنعتى و کشاورزى حائز اهمیت است وهمچنین راه ها مهمترین ابزار رسیدن به توسعه در هر منطقه ای به حساب می آید.

وی افزود: بندرعباس پایتخت حمل و نقل و قطب اقتصاد ایران است و گزارش عملکردی به استاندار و حاضرین در جلسه پرداخت.

استاندار هرمزگان دکتر همتی ضمن خیر مقدم و تبریک به جامعه رانندگان و دست اندرکاران صنعت حمل و نقل و راهداری با اشاره به نقش خوب رانندگان اعم از رانندگان ناوگان باری، راهسازی و ناوگان عمومی گفت: صنعت حمل و نقل و رانندگان در خدمت جامعه هستند و بخشی از تولید، اقتصاد و نیروی مولد کشور هستند.

دکتر همتی گفت: نگاه به رانندگان باید نگاه مثبت و سازنده باشد و این قشر زحمتکش و پر تلاش نقش مهمی در جامعه امروزی دارند و همه اقشار جامعه باید بدانند بخش حمل و نقل نقش بی بدیلی است و در اقتصاد و شکوفایی کشور نقش بسزایی دارد و رانندگان اگر فعال نباشند اقتصاد کشور میخوابد و دچار اختلال می شود.

همتی در ادامه به شرایط مرزی بودن استان اشاره کرد و گفت: باید مراقب باشیم قاچاق کالا و ارز صورت نگیرد، جامعه حمل و نقل و رانندگان می توانند در صدد رفع و شناسایی قاچاق کالا و ارز کمک و مبارزه کنند .

وی تصریح کرد: نگاه به حمل و نقل و رانندگان باید مثبت باشد، حقوق شهروندی در حقشان رعایت شود .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه