English

معاون صنعت و معدن گلستان

۱۰۰ کانکس برای زلزله‌زدگان غرب کشور در گلستان ساخته و ارسال می‌شود

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: ۱۰۰ کانکس برای زلزله‌زدگان غرب کشور در گلستان ساخته و ارسال خواهد شد.

۱۰۰ کانکس برای زلزله‌زدگان غرب کشور در گلستان ساخته و ارسال می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، درویشعلی حسن زاده صبح امروز در مراسم ارسال کانکس به مناطق زلزله زده غرب کشور اظهار داشت: استان گلستان تعهد کرده است 9 روستا را در غرب کشور بازسازی کند که شامل 300 خانوار می‌شود.

وی تاکید کرد: در راستای حمایت از زلزله‌زدگان کرمانشاه صنعتگران و بازاریان در همان روزهای نخست زلزله 600 میلیون تومان کالا و کمک‌های مالی را به این مناطق اهدا کردند که به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: استان گلستان تعهد ساخت 9 روستا را با همکاری استانداری و سازمان صنعت و سپاه نینوا و کمک مردم انجام دهد که این خدمات از جمله اسکان موقت و دائمی در این مناطق است.

حسن زاده اظهار داشت: در حوزه صنعت تعهد شده است که 100 دستگاه کانکس تامین شود که تاکنون 15دستگاه کانکس تدارک دیده شده که این کانکس‌ها در حال ارسال به مناطق زلزله‌زده هستند تا در این روزهای سرد سرپناهی برای مردم این مناطق باشند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان خاطرنشان کرد:این کانکس‌ها از مواد تولیدی داخل با کیفیت بالا در حال ساخت است و کارساخت آنها هم به دست تولیدکنندگان استان در حال انجام است.

وی درباره قیمت این کانکس‌ها هم تصریح کرد:این کانکس‌ها با قیمت‌های مختلف در بازار هستند اما میانگین قیمت این کانکس‌ها حدود 6 میلیون تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی