English

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

دستگیری خواستگار مزاحم در یاسوج

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل مزاحمت و هتک حیثیت یک دختر جوان در فضای فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم خواستگار سابق این دختر جوان بوده است.

دستگیری خواستگار مزاحم در یاسوج

سرگرد "روح اله شهبازی پور" گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان یاسوجی مبنی بر اینکه فردی ناشناس اکانت واتساپ اینجانب را هک و به کلیه پیام‌های شخصی دسترسی پیدا نموده که موجب هتک حیثیت و دسترسی نامبرده به تعدادی از تصاویر شخصی‌ام شده است که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی توسط تیم کارشناسی، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم که خواستگار سابق این شاکی بوده، در بازجویی‌های پلیسی به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را انتقام و خصومت شخصی از فرد شاکی عنوان کرد تصریح کرد: نامبرده جهت سیر مراحل قانونی پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی ادامه داد: شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه ابزاری مفید و خطرناک می‌باشند که حضور ناآگاهانه و بدون رعایت اصول ایمنی کاربران در این فضا، آسیب‌های فراوانی به دنبال خواهد داشت.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان به شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی‌که شخصی برای آن‌ها مزاحمت ایجاد می‌کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و مکالمه را ادامه ندهند و همچنین به افرادی که در فضای مجازی وشبکه های اجتماعی اقدام به مزاحمت علیه شهروندان می‌نمایند، هشدار داده می‌شود طبق قانون جرائم رایانه ای با آن‌ها برخورد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه