English

سردار اشتری خبر داد :

راه اندازی مراکز مشاوره در ۷۰۰ کلانتری کشور

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه راه‌اندازی مراکز مشاوره در ۷۰۰ کلانتری کشور از اقدامات نیروی انتظامی بوده است، گفت: با راه‌اندازی این مراکز از ۴۰۰ هزار پرونده ارجاع داده شده در مراکز مشاوره ۷۰ درصد به مصالحه ختم شد.

راه اندازی مراکز مشاوره در ۷۰۰ کلانتری کشور

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سردار اشتری در جمع خبرنگاران اصفهان گفت خوشایندسازی در کلانتری و پاسگاه‌ها یکی از ماموریت‌های ماست و طرح مبنا نیز در راستای مدیریت و کیفیت در کلانتری و پاسگاه ها اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به طرح تحول کلانتری ها نیز گفت: از سال گذشته قرارگاه تحول در کلانتری ها و پاسگاه ها با 2 هدف اصلی تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مردم راه اندازی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: با اجرای این طرح وضعیت ظاهری کلانتری ها و رسیدگی به مشکلات مردم نسبت به سال های گذشته 20 درصد بهبود یافته است.

وی با بیان این که ارتقا و احساس امنیت بسیار مهم است، عنوان کرد: نیروی انتظامی وظیفه دارد اقدامات خود را برای حفظ و ارتقای امنیت انجام دهد و انجام اقدامات پیشگیرانه نیز از دغدغه‌های رهبر انقلاب است.

سردار اشتری با بیان این که 70 درصد سرقت در 14 استان کشور انجام می‌شود، تصریح کرد: کار قرارگاهی یعنی کار گروهی که تا انجام نشود اتمام نمی‌یابد و به همین خاطر قرارگاه مقابله با سرقت‌ها تشکیل شده است و در اولین سال، رشد سرقت را که سالیانه 15 درصد بود متوقف کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان این که سرقت‌ها نیز کاهش یافته است، بیان کرد: در حوزه برخورد با جرائم خشن، سرقت به عنف و سرقت‌های مسلحانه اقدامات خوبی انجام شده و 40 درصد از این سرقت‌ها کاهش یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه