English

مدیر کل میراث فرهنگی استان خبر داد:

۶ اقامتگاه بومگردی جدید در غرب استان تاسیس می شود

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از موافقت با تاسیس 18 اقامتگاه بومگردی جدید در پهنه استان اصفهان خبر داد و گفت: از این تعداد 6 اقامتگاه بومگردی جدید در غرب استان اصفهان تاسیس می شود.

6 اقامتگاه بومگردی جدید در غرب استان تاسیس می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فریدون الهیاری تصریح کرد: از مجموع درخواست های ارائه شده به هفدهمین کمیته فنی اقامتگاه های بومگردی استان اصفهان 18 درخواست با اکثریت آراء به تصویب رسید.

وی افزود: از مجموع درخواستهای تصویب شده، با توجه به سیاست اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در راستای حمایت از توسعه گردشگری در غرب استان، 6 مجوز صادر شده مربوط به غرب استان و شامل شهرستان چادگان، روستاهای این شهرستان به ویژه روستای مشهد کاوه و شهرستان گلپایگان می باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان  گفت:در این نشست مجوز تاسیس 2 اقامتگاه بومگردی در سمیرم، یک مجوز در شهرستان دهاقان،  یک مجوز در روستای هونجان از توابع شهرضا، دو مجوز بومگردی در شهرستان خوروبیابانک، دو مجوز بومگردی در شهرستان نطنز و یک مجوز بومگردی در شهرستان نائین صادر گردید.

هم اینک 230 اقامتگاه بومگردی استان اصفهان فعال است که در این راستا استان اصفهان رتبه اول تاسیس اقامتگاه های بومگردی کشور را به خود اختصاص داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه