English

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان:

ارسال محصولات کشاورزی اصفهان به بازارهای جهانی

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت :بیش از 85میلیون و 500هزار دلار ازمحصولات کشاورزی استان به خارج از کشور صادر شده است .

ارسال محصولات کشاورزی اصفهان به بازارهای جهانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فرهاد حاجی مرادی گفت :55 درصد این صادرات شامل  محصولات نباتی، 23 درصد احشام و محصولات دامی، 20 درصد محصولات صنایع غذایی و دو درصد محصولات صنایع شیمیایی و صنایع وابسته آن است.

وی افزود: بر اساس ارزش دلاری نیز 44 درصد این صادرات مربوط به احشام و محصولات دامی، 26 درصد مربوط به محصولات نباتی، 24 درصد محصولات صنایع غذایی، پنج درصد محصولات شیمیایی و صنایع وابسته و یک درصد ماشین‌آلات کشاورزی است.

حاجی مرادی با اشاره به اینکه بازارهای کشور های  عراق، افغانستان، امارات، پاکستان، کویت، قطر و عمان بیش ترین مقصد صادرات محصو لات کشاورزی استان  است ،گفت : مرغ، خروس، بوقلمون، پرندگان شکاری،تخم مرغ، میگو، شیر خشک، لبنیات، عسل، صیفی جات، خشکبار، زعفران، و انواع میوه از مهمترین محصولات صادراتی کشاورزی و دامی استان است .

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه سالانه حدود 6میلیون و 500هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در استان  تولید می شود افزود : اصفهان در تولید شیر ، مرغ و گلرنگ جایگاه نخست کشور رادارد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه