English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان:

راه اندازی مرکز کنترل ترافیک نیاز شهر رشت است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با بیان اینکه راه اندازی مرکز کنترل ترافیک نیاز شهر رشت است، گفت: وضعیت ترافیک شهر راضی کننده نیست.

راه اندازی مرکز کنترل ترافیک نیاز شهر رشت است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سرهنگ ‌محمدرضا محمدی با بیان اینکه مسئول ترافیک تنها پلیس راهنمایی و رانندگی نیست، افزود: کلان شهر رشت را نمی‌توان تنها با نیروی پلیس مدیریت کرد.

وی با اشاره به محدود بودن نیروی انسانی پلیس راهور برای نظارت برتمامی معابر شهری، بیان داشت: شرایط جوی نیز در فصول مختلف، امکان نظم‌بخشی احسن ترافیک را از پلیس می گیرد.  

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان راه اندازی مرکز کنترل ترافیک را نیاز  امروز شهر رشت دانست و افزود: مشکلات زیادی در زیرساختها و معابر وجود دارد که باید رفع شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش تصادفات خسارتی در شهرستان رشت، تصریح کرد: تصادفات خسارتی در شهر به علت مشکلات زیرساختی از جمله فقدان دوربرگردانهای غیر همسطح، تعدد تقاطع‌های همسطح و غیر اصولی، تعدد میدان‌های غیرضروری، نقص در سیستم چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و... افزایش یافته است.  

سرهنگ محمدی با اعلام اینکه افزایش سرعت‌کاه‌ها نیز زیبنده شهر و شهروندان عزیز نیست؛ خاطرنشان کرد: با راه اندازی مرکز کنترل ترافیک و کنترل سرعت و همچنین نصب دوربین‌های هوشمند در سطح معابر، می‌توان تعداد سرعت کاه‌ها را به حداقل رساند.

سرهنگ محمدی با اشاره به مشکلات تحمیل شده به ترافیک شهر به علت عدم اجرای تعهدات مربوط به پیاده‌راه فرهنگی و خط ویژه بدون اتوبوس، تاکید کرد: درخواست پلیس توسعه حمل و نقل عمومی است ولی در صورت ادامه این روند، پلیس با اختیارات قانونی خود، شرایط استفاده شهروندان از خط ویژه را نیز فراهم خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه