English

فرمانده انتظامی هرمزگان:

کشف محموله ی بیش از ۴ تنی مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف مقدار 4 تن و 320 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در یک دستگاه کامیون کشنده بونکر گاز جاسازی شده بود خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

کشف محموله ی بیش از 4 تنی مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج،به نقل از پایگاه پلیس هرمزگان، سردار عزیزاله ملکی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی و در راستای مبارزه قاطع با سوداگران مرگ و قاچاق مواد مخدر،ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چغازردی میناب، شب گذشته با هوشیاری، یک دستگاه کامیون کشنده بونکر گاز ، حامل مواد مخدر را شناسایی و با تمهیدات لازم متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی تخصصی و فنی از این بونکر، مقدار 4 تن و 320 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

سردار ملکی در ادامه اذعان داشت: این محموله از شرق کشور و از مسیر هرمزگان به سمت غرب به صورت ترانزیتی قصد خروج به یکی از کشورهای همسایه را داشت.

این مقام انتظامی با اشاره به انهدام 29 باند سوداگر مرگ از ابتدای سال جاری تا کنون، بیان داشت: طی این مدت 68 تن انواع مواد مخدر توسط پلیس استان کشف، که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد خوبی داشته ایم.

سردار ملکی با قدردانی از تلاش های کارکنان انتظامی در تامین نظم و امنیت و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر تاکید کرد: پلیس با برنامه ریزی اطلاعاتی- عملیاتی، با تمام توان ، مبارزه قاطع با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت کشور را در دستور کار خود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه