English

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

بازدید رؤسای کمیسیون های مجلس از ایزوایکو/امکان ساخت کشتی های ۵۰ هزار تنی در ایزوایکو

رؤسای سه کمیسیون صنایع و معادن، انرژی و برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت‌های مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس بازدید کردند.

بازدید رؤسای کمیسیون های مجلس از ایزوایکو/امکان ساخت کشتی های 50 هزار تنی در ایزوایکو

به گزارش خبرگزاری موج، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: برای اصلاح قوانین به خصوص قانون توسعه صنایع دریایی در مجلس شورای اسلامی کارگروه صنایع دریایی تشکیل می‌دهیم.

عزیز اکبریان با اشاره به ظرفیت‌های بدون استفاده در صنعت دریایی و لزوم اعتماد شرکت‌های داخلی سفارش دهنده شناور به صنعت دریایی کشور افزود: همزمان با نگاهی ویژه به تولید داخلی و ایجاد اشتغال باید کیفیت سازه‌های دریایی تولید کشور را بالا ببریم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: برای استفاده بهتر از ظرفیت‌های صنایع دریایی، تفاهم نامه مشارکتی بین ایزوایکو، شرکت کشتی رانی، شرکت ملی نفتکش به امضا رسیده است تا بسیاری از شناور‌های مورد نیاز شرکت‌های داخلی با استفاده از توانمندی‌های صنایع کشتی سازی در داخل تامین شود.

منصور معظمی افزود: راهبرد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران کاهش وابستگی به دولت و افزایش مشارکت با بخش خصوصی است.

وی گفت: مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران یک ظرفیت بسیار مناسب در نوار ساحلی است که باید میزان بهره وری از آن افزایش یابد.

وی افزود: اکنون امکان طراحی و ساخت کشتی‌هایی تا ظرفیت ۵۰ هزار تن در ایزوایکو وجود دارد که لازم است این ظرفیت افزایش یابد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تقویت اعتماد بین فعالان صنعت کشتی سازی و سفارش دهندگان کشتی را یک اصل ضروری دانست که می‌تواند وضعیت موجود را متحول کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه