English

رئیس رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت بیان کرد:

طرح تفصیلی رشت توسط افرادی ناآشنا به شرایط رشت تهیه و تدوین شد

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با اذعان به اینکه طرح تفصیلی شهرداری رشت با اشکالات متعددی مواجه است تصریح کرد: متاسفانه طرح تفصیلی رشت توسط افرادی ناآشنا به شرایط رشت تهیه و تدوین شد و به همین علت با مشکلات متعددی مواجه است.

طرح تفصیلی رشت توسط افرادی ناآشنا به شرایط رشت تهیه و تدوین شد

به گزارش خبرگزار موج از رشت، اسماعیل حاجی پور افزود: بنده معتقدم در بررسی طرح ها باید از افراد مطلع و آگاه به امور استفاده گردد و در غیر این صورت باید شاهد بروز اشتباه باشیم.

حاجی پور با اشاره به اینکه پیاده راه فرهنگی رشت نیز نیازمند اصلاحات می باشد گفت: خیابانهای منتهی به پیاده راه تبدیل به پارکینگ تاکسی شده است و برخی از اجسام به کار برده شده در آن از جمله تیر برق های بسیار بلند با فرهنگ مردم رشت همخوانی ندارد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با اشاره به وضعیت ناوگان عمومی شهر تصریح کرد: شنیده ام که قرار است ۶۰ دستگاه مینی بوس به ناوگان عمومی رشت افزوده شود که بیشتر تجهیزات آن چینی می باشد .

حاجی پور افزود: باید در زمان خرید امکانات رفاهی و خدماتی برای شهر به کیفیت آن توجه و به گونه ای اقدام نشود که بعد از گذشت چند ماه درگیر مباحث تعمیر آن باشیم.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز کنترل ترافیک رشت گفت: با راه اندازی مرکز کنترل ترافیک بخشی از مشکلات ترافیکی شهر برطرف خواهد شد و معتقدم تا ۲۰ روز بعد از راه اندازی مرکز از صدور جریمه خودداری شود تا به مرور این فرهنگ در رشت نهادینه شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با بیان اینکه راه اندازی مرکز کنترل ترافیک مدام به روزهای آینده موکول می شود تصریح کرد: این مهم باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

حاجی پور افزود: نباید بیش از این مردم را در انتظار بگذاریم و تحمل مردم هم حد و اندازه ای دارد .

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا خواستار راه اندازی هر چه سریعتر مرکز کنترل ترافیک رشت شد و تصریح کرد: امیدوارم این مهم هر چه سریعتر به سرانجام برسد و با توافقات انجام شده دو مرکز کنترل ترافیک مجزا برای شهرداری و راهور گیلان راه اندازی خواهدشد.

حاجی پور افزود: امیدوارم همزمان با ایام مبارک دهه فجر مردم رشت طعم شیرین خدمت را در این خصوص احساس کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه