English

فراخوان هشتمین سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا در گیلان

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان از اعلام فراخوان هشتمین سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا در این استان خبر داد.

فراخوان هشتمین سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: فراخوان هشتمین سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا در راستای ترویج فرهنگ عظیم عاشورایی و ارزش های اصیل اسلامی برگزار می شود.

وی ترویج، شناساندن و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا را از اهداف این سوگواره دانست و ادامه داد: شناسایی و ارتقای کیفی و کمی هنرمندان کانون های فرهنگی و هنری مساجد، تولید آثار ارزشمند ادبی و هنری در حوزه فرهنگ و عظمت عاشورا، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و توانمندی های کانون های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر اهداف این سوگواره است.

پورابراهیم با بیان اینکه این سوگواره در سه بخش برگزار می شود تصریح کرد: بخش شعر شامل شهرهای کلاسیک و آزاد، بخش خوشنویسی شامل شکسته و نستعلیق و عکس از بخش‌های این سوگواره است.

وی با اشاره به شرایط عمومی سوگواره اظهار کرد: علاقمندان بدون محدودیت و شرط سنی می توانند در هر کدام از بخش های جشنواره شرکت کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان ۲ دی را آخرین مهلت ارسال آثار دانست و ابراز کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره ۶ دی در استان خوزستان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره که به همت ستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و دبیرخانه کانون های مساجد استان خوزستان برگزار می شود، باید آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس پستی اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ارسال و یا به آدرس اینترنتی delneveshte.ashura@gmail.com ارسال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه