English

استاندار کرمانشاه خطاب به آب و فاضلاب؛

هر چه سریع‌تر مشکل سرویس‌های بهداشتی و حمام زلزله‌زده‌ها را حل کنید

استاندار کرمانشاه گفت: دستگاه‌های اجرایی استان اقدامات خود را در خصوص زلزله به اطلاع مردم برسانند زیرا واقعاً یک کار گسترده‌ای در این خصوص از سوی تمامی دستگاه‌ها صورت گرفت.

هر چه سریع‌تر مشکل سرویس‌های بهداشتی و حمام زلزله‌زده‌ها را حل کنید

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشستی با مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی استان بر اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های انجام‌شده در بحث زلزله تأکید کرد.

وی اظهار داشت: در رابطه با زلزله استان کرمانشاه کاری که در خصوص امداد و نجات و خدمات‌رسانی زیربنایی صورت گرفت به‌هیچ‌عنوان قابل‌مقایسه با اقدامات انجام‌شده در زلزله‌های دیگر که در کشور رخ داد، نیست.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: در خصوص امداد و نجات و کمک به حادثه دیدگان در زیر آوارها یک کار بی‌نظیری انجام شد بطوریکه در همان ساعات اولیه این کار با جدیت و یک پیگیری ویژه صورت گرفت که قابل‌مقایسه با هیچ‌کدام از زلزله‌ها نیست.

وی گفت: چرا این اقدامات گسترده و با این حجم از خسارت‌ها نباید به مردم گفته شود لذا مدیران از روابط عمومی‌های خود بخواهند که در این زمینه فعالانه‌تر و پرتحرک‌تر عمل کنند.

بازوند ادامه داد: در خصوص رفع مشکلات زیرساختی مانند آب و فاضلاب و برق‌رسانی هم در منطقه زلزله‌زده یک کار گسترده‌ای انجام شد به‌عنوان‌مثال سه برابر مصرف عادی به مردم برق داده می‌شود که این کارها واقعاً کار بزرگی است.

وی گفت: همچنین بیش از 1500 روستا مورد ارزیابی قرارگرفته است و بنیاد مسکن این روستاها را خانه به خانه برای بررسی اطلاعات دقیق مورد ارزیابی قرار داده است لذا این حجم کارها باید به اطلاع مردم برسد.

استاندار کرمانشاه گفت: در خصوص ساخت و تحویل کانکس هم یک کار گسترده‌ای در حال انجام است و این کار با جدیت از سوی قرارگاه خاتم و قرارگاه سازندگی ارتش در حال انجام است و با برنامه‌ریزی خوبی به مردم کانکس تحویل می‌شود.

وی بیان داشت: باید این گزارش‌ها به مردم منعکس شود لذا مدیران در این راستا پیگیری‌های خود را جهت انعکاس اقدامات انجام‌شده در زلزله را در صداوسیما و رسانه‌های محلی و کشوری دنبال کنند.

بازوند همچنین بر حل سریع سرویس‌های بهداشتی و مشکل حمام در مناطق زلزله‌زده تأکید کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب موظف است در این راستا برنامه‌های خود را با جدیت دنبال کند و این مشکل باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه