English

استاندار گلستان؛

پروژه گردشگری تفریحی با سرمایه‌گذاری شرکت عمانی در سواحل بندرگز اجرا می‌شود‌

استاندار گلستان با بیان اینکه پروژه گردشگری تفریحی رونق و اشتغال استان را به همراه دارد، گفت: پروژه گردشگری تفریحی با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی شرکت عمانی در سواحل شهرستان بندرگز اجرا می‌شود.

پروژه گردشگری تفریحی با سرمایه‌گذاری شرکت عمانی در سواحل بندرگز اجرا می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در جلسه آغاز به کار پروژه گردشگری، تفریحی و توریستی ساحل بندرگز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده سرمایه‌گذار عمانی، اظهار داشت: پروژه گردشگری تفریحی رونق و اشتغال استان را به همراه دارد و همه در این مسیر باید با سرمایه‌گذاران همراهی کنند.

وی تصریح کرد: باید خروجی طرح‌های گردشگری برای مردم قابل لمس باشد تا زمینه رونق تولید، اشتغال و خوشحالی مردم فراهم شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در طرح‌هایی مانند پروژه گردشگری ساحل بندرگز، تله کابین علی آباد کتول و گردشگری جزیره آشوراده همدلی و همراهی لازم را داشته باشند تا منافع عمومی استان تامین شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن هم در این جلسه اظهار کرد: هرگونه همکاری لازم در راستای اجرای طرح گردشگری صورت می‌گیرد و امیدواریم اجرای این پروژه بتواند زمینه رونق اقتصادی منطقه را فراهم آورد.

حمیدرضا عظیمیان یادآور شد: همواره در استان‌های شمالی با مشکل تامین زمین مواجه هستیم اما اولویت ما تامین زمین برای مسکن است و پس از آن دیگر بخش را مدنظر قرار می‌دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه