English

در مقایسه با یلدای سال گذشته؛

انار صد درصد گران و هندوانه ده درصد کاهش‌یافته است

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه از افزایش حدود 100 درصدی قیمت انار و کاهش 10 درصدی قیمت هندوانه نسبت به شب یلدای سال گذشته خبر داد.

انار صد درصد گران و هندوانه ده درصد کاهش‌یافته است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، عیسی حاج علیانی بابیان این مطلب که قیمت اطلاع داده‌شده مربوط به میدان بار است و رقم اصلی برای مصرف‌کننده 30 درصد افزایش می‌یابد، ابراز داشت: در حال حاضر هندوانه باقیمت 1500 تا 1600، هر کیلو انار بین 3500 تا 6500 تومان، هر کیلو سیب سرخ و سفید از نوع سردخانه‌ای رابین 2500 تا سه هزار تومان و سیب سرخ و سفید انباری را 1200 تا دو هزار تومان و قیمت هر کیلو پرتقال نیز هزارتا دو هزار تومان است.

وی دلیل افزایش قیمت انار را در یلدای امسال انحصار این میوه در دست دلالان به علت کمبود عنوان کرد و افزود: به‌طورکلی با نظارت‌های مستمر اصناف، اتحادیه و دیگر بازرسین فعال در شب‌های منتهی به شب یلدا سعی کرده‌ایم که اقلام موردنیاز این شب با افزایش روبرو نشوند.

حاج علیانی ضمن بیان این مطلب که مردم نگرانی از کمبود میوه نداشته باشند، خاطرنشان ساخت: با افزایش نظارت بر غرفه‌های میدان بار و عرضه میوه در آستانه شب یلدا با هرگونه تخلف ازجمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، عرضه میوه بی‌کیفیت و... برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه