English

انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری رشت با انجمن ایرانی همکاری با یونسکو

در مراسمی تفاهم نامه همکاری شهرداری رشت با انجمن ایرانی همکاری با یونسکو منعقد گردید.

انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری رشت با انجمن ایرانی همکاری با یونسکو

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مسعود نصرتی حضور در جمع مسئولین مجمع شهرداران آسیایی را فرصت بسیار مناسبی برای شهرهای مسیر جاده ابریشم و شهرهای اسلامی خواند و اذعان داشت: از آنجایی که اولویت بخشی به گردشگری ارتقاء فرهنگی و اقتصادی را به دنبال خواهد داشت شایسته است تا هردو مجمع شهرهای اسلامی و آسیایی به این مهم بیش از پیش توجه داشته باشند.

شهردار رشت برقراری ارتباط خواهر خواندگی را از نتایج تبادل فرهنگی شهرها عنوان کرد و گفت: امروزه کسی شیوه های سنتی را دنبال نمی کند بلکه همه در پی شیوه های نو و مدرن در دستیابی به اقتصاد پایدار و توسعه یافتگی هستند.

وی افزود: باتوجه به اینکه ورود گردشگر در بسیاری از کشورها فرصت محسوب می شود اما متاسفانه این ظرفیت در کشور ما تبدیل به یک تهدید شده و به این دلیل است که ما هنوز توانایی تعریف گردشگر و چگونگی تولید ثروت از صنعت گردشگری را بلد نیستیم.

نصرتی با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت های مجمع مجالس آسیایی و مجمع شهرهای اسلامی خاطرنشان کرد: شرایط باید به گونه ای فراهم شود، تا نتیجه این تبادل و انعقاد تفاهم نامه و عواید حاصله از آن در تمامی شهرهای ایران ظهور و بروز داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه