English

فرماندار تالش:

پالت سازی یکی از منابع بزرگ شهرستان تالش نیاز به حمایت دارد

جلسه ی رفع موانع تولید در سالن اجتماعات فرمانداری تالش به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار و با حضور مدیرکل سازمان تامین اجتماعی ،برگزار گردید.

پالت سازی یکی از منابع بزرگ شهرستان تالش نیاز به حمایت دارد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید عیسی مهدوی با اشاره به میزان اهمیت وتقدس بحث اشتغال در جامعه امروز اذعان داشت:جای بسی تامل و نگرانی است که شهرستان تالش با وجود دارا بودن استعدادهای غنی و پتانسیل هایی  در بحث کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، برخورداری از سواحل، ییلاقات وسیع و زیبا در جهت گسترش گردشگری، عشایر توانمند بسیاری موارد مشابه هنوز شاهد جوانانی فاقد اشتغال است و از معضل بیکاری رنج میبرد.

مهدوی ضمن اشاره به اقدامات اخیر صورت گرفته در بحث های گردشگری و ساماندهی ظرفیت های مختلف شهرستان تاکید کرد که باید از صنایع جا افتاده ی شهرستان حمایت بعمل بیاید.

فرماندار تالش در حضور جمعی از پالت سازان شهرستان در جلسه خاطر نشان کرد: پالت سازی بعنوان یکی از صنایع سلولوزی اگر مورد حمایت بیشتر قرار گیرد می تواند برد زیادی در زمینه اشتغال زایی بویژه برای جوانان شهرستان بهمراه داشته باشد.وی افزود در حال حاضرما بیش از ۷۰پالت ساز فعال در شهرستان تالش داریم که هر کدام از انها سهم بزرگی از اشتغال شهرستان را بدوش میکشند.

مهدوی همچنین به شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی تالش بعنوان مراکز تولید فعال و اشتغال مستمر شهرستان اشاره کرد و افزود: سرمایه گذاران و پالت سازان ناحیه صنعتی در صورت در اختیار داشتن زمین مناسب و حمایت های جانبی  ظرفیت ایجاد بیش از ۳هزار شغل با سرمایه شخصی از طریق همین صنعت را دارا می باشند لذا حمایت از آنها بعنوان منبع بزرگ اشتغال و اقتصاد شهرستان الزامیست.

در این جلسه چند تن از پالت سازان تالش مشکلات اساسی پیش روی خود در رابطه با بیمه، رابا حق پرست مدیر کل تامین اجتماعی استان در میان گذاشته و خواستار حل موانع و مشکلات خود شده و اعلام کردند با وجود مشکلات کنونی ادامه کار برای پالت سازان طاقت فرسا و روزبروز سخت تر خواهد شد.

حق پرست در این جلسه ضمن پاسخگویی به سوالات حاضرین و مسئولین و کارفرمایان بیمه گذار،قول حمایت و نهایت همکاری برای حل مشکلات موجود در بحث های مرتبط با بیمه تامین اجتماعی و تولید در شهرستان تالش را اعلام کرد‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه