English

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان:

صادرات کلید حل بحران تقاضای داخلی است

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان گفت: زمانی که 70 درصد واحدهای تولیدی کمتر از 50 درصد ظرفیت اسمی فعالیت می کنند نشان از کمبود تقاضا برای کالا و خدمات در جامعه است.

صادرات کلید حل بحران تقاضای داخلی است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مسعود گلشیرازی در نشست تخصصی چالش و فرصت های صادراتی در تولید صدور خدمات فنی و مهندسی را یکی از مزیت های استان اصفهان برشمرد وگفت:در قراردادهای پیمانکاری جوایز صادراتی و معافیت های مالیاتی برای صادرکنندگان این بخش لحاظ نمی شود.

وی با اشاره به آمار صادرات استان اصفهان و کاهش 50 درصدی طی دو سال گذشته گفت: حمایت از شرکت های کوچک و متوسط اقتصادی برای حضور در بازارهای بین المللی و نمایشگاه های تخصصی باید مورد توجه قرار گیرد.   

گلشیرازی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی خودش باید به داد خودش برسد و تلاش کند با اتکا به منابع و توانایی خود فراید صادرات و تولید را تسهیل کند.

وی از راه اندازی مرکز رشد بین المللی صادرات اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد و گفت: در این مرکز شرکت های مدیریت صادرات می توانند با استفاده از امکانات این مرکز به توسعه صادرات محصولات استان کمک کنند.

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان از شناسایی دانش آموختگان رشته های بازرگانی، زبان های خارجی و اقتصادی با هدف هم افزایی در تشکیل شرکت های مدیریت صادرات خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه