English

معاون اورژانس کشور:

آمبولانس های جدید به اورژانس ۱۱۵ قم واگذار می‌شود

معاون اورژانس کشور گفت: آمبولانس‌های جدید را در حال خرید هستیم که به اورژانس استان قم اضافه خواهند شد و همه تلاش‌ها باید شود که از نظر استاندارد به بهترین شرایط برسیم.

آمبولانس های جدید به اورژانس 115 قم واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون اورژانس کشور در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: برنامه زیادی در اورژانس پیش بیمارستانی تعریف شده که در یکی دو سال اخیر طراحی و در حال حاضر زمان اجرایی شدن آن است.وی گفت: با اجرایی شدن خدمات جدید هم کیفیت و هم رضایت‌ها بیشتر خواهد شد و با تلاش‌های صورت گرفته خدمات گسترده و به روز شده است.

وی بیان کرد: همکاران اورژانس 115 همواره پر انرژی و با روحیه هستند که این موضوع را در مراسم اربعین حسینی و بعد از آن در زلزله اخیر کرمانشاه دیدیم.حسن نوری ادامه داد: دو برنامه اصلی ما یعنی 724 و 247 خدمات گسترده ای را ارائه داده که هم سلامت مردم را در پی داشته و هم انگیزه اورژانس را دو چندان کرده است.

وی گفت: پیچیده‌ترین شرایط در ساعات اولیه بیماری است یعنی دقایقی که اورژانس پیش بیمارستانی در صحنه هستند و از این رو باید همواره به آن‌ها کمک شده و دغدغه‌های مالی آن‌ها برطرف شود.

معاون اورژانس کشور تصریح کرد: آمبولانس‌های جدید را در حال خرید هستیم که به اورژانس استان اضافه خواهند شد و همه تلاش‌ها باید شود که از نظر استاندارد به بهترین شرایط برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه