English

طی هشت ماه سال جاری؛

میزان ۱۷ میلیارد تومان زکات در خوزستان جمع آوری شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: میزان مبلغی که برای استان طی هشت ماهه سال جاری پیش بینی شده بود، ۱۳ میلیارد تومان بود که خوشبختانه در این مدت توانستیم ۱۷ میلیارد تومان زکات جمع آوری کنیم.

میزان 17 میلیارد تومان زکات در خوزستان جمع آوری شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مرتضی موصلی در جلسه شورای زکات استان خوزستان که امروز ۲۶ آذرماه برگزار شد، گفت: با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در استان، توفیقات قابل توجهی در زمینه پرداخت زکات در سطح استان کسب کردیم و فعالیت های خوبی در دستور کار قرار گرفته است.

موصلی برگزاری همایش های مختلف در جهت توسعه و گسترش فرهنگ زکات با بهره گیری از ظرفیت های استانی، سازماندهی و بکارگیری مبلغین و عاملین افتخاری، بهره گیری از ظرفیت شورای اسلامی در سطوح روستا، بخش، شهر و استان در جهت انجام ظرفیت های مختلف مرتبط با زکات، توسعه تبلیغات میدانی، تجلیل از خادمان زکات و ... را از جمله اقدامات استان در زمینه زکات عنوان کرد.

وی هدفگذاری شورای عالی زکات کشور در رابطه با جمع آوری زکات در خوزستان طی سال جاری را ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: میزان مبلغی که برای استان طی هشت ماهه سال جاری پیش بینی شده بود، ۱۳ میلیارد تومان بود که خوشبختانه در این مدت توانستیم ۱۷ میلیارد تومان زکات جمع آوری کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، با اشاره به اینکه مجموع زکات جمع آوری شده خوزستان در سال ۹۲، پنج میلیارد، در سال ۹۴، ۱۰ میلیارد و در سال ۹۵، ۱۵ میلیارد تومان بود، تصریح کرد: میزان زکات جمع آوری شده استان در هشت ماهه سال جاری، بالاتر از کل مبلغ جمع آوری شده در سال گذشته است.

موصلی این ارتقا را نشان دهنده نگاه مردم استان و روستاها به فریضه زکات دانست و با بیان اینکه البته قابلیت های زکات استان بیش از این هاست، خاطر نشان کرد: شهرستان های اهواز، شوش و دزفول عملکرد بسیار خوبی در جمع آوری زکات داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه