English

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور:

آموزش‌های صحیح بر منبای عدالت‌محوری مورد تاکید مجموعه‌های دانشگاهی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور گفت: آموزش‌های صحیح بر منبای عدالت‌محوری مورد تاکید مجموعه‌های علمی و دانشگاهی کشور قرار گرفته است.

آموزش‌های صحیح بر منبای عدالت‌محوری مورد تاکید مجموعه‌های دانشگاهی است

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، کریم نجفی در دومین همایش ملی علمی و پژوهشی نماز، ولایت و مسجد در فرهنگ رضوی، اظهار داشت: ۲۷ آذر ماه یادآور رشادت‌های عالم فرهیخته، شهید مفتح است، شخصیتی که وحدتی بی‌نظیر و مثال‌زدنی را میان حوزه و دانشگاه ایجاد کرد.

وی افزود: برگزاری دومین همایش ملی علمی و پژوهشی نماز، ولایت و مسجد در فرهنگ رضوی در حرم مطهر رضوی در سال ۲۰۱۷ که مشهدالرضا(ع) به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده است منشا خیرات و برکات بسیاری است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه با تاکیدات مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به موضوع نماز، مسجد و ولایت در دانشگاه‌ها به‌صورت ویژه پرداخته می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های نماز جماعت در مقایسه با سایر برنامه‌های گروهی و اجتماعی اعم از مراسم‌های ملی و اداری در این است که شخصیت‌ها و سلسله مراتب دنیایی در نحوه آرایش صفوف په هم پیوسته نماز دخالت ندارند.

نجفی گفت: عدالت در همه امورات اخلاقی، انسانی، عاطفی و غیره به عنوان قلب تپنده جامعه بوده است و آموزش‌های صحیح بر منبای عدالت‌محوری مورد تاکید مجموعه‌های علمی و دانشگاهی کشور قرار گرفته است و جوانان دانشگاهی به عنوان آینده‌سازان جامعه در پی دستیافتن به بینش‌های کامل و به‌روز و اُنس با نماز و قرآن در جهت تعالی و خودسازی خود و پیشرفت جامعه‌شان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه