English

شهردار منطقه یک استان قم:

پروژه سرمایه‌گذاری بلوار شهید روحانی بیش از ۹۵ درصد پیشرفت دارد

شهردار منطقه یک استان قم گفت: این افتخار را داریم تا در سالی که مزیّن به شعار اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است این پروژه را به سرانجام رسانده و گامی هر چند کوچک در زمینه اشتغال برای شهر قم برداریم.

پروژه سرمایه‌گذاری بلوار شهید روحانی بیش از 95 درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، شهردار منطقه یک قم با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه سرمایه‌گذاری در بلوار شهید روحانی اظهار کرد: با توجه به اینکه در این بلوار در راستای طرح بازگشایی معابر سطح منطقه، توسعه و بهبود محیط شهری و احیای بافت فرسوده بیش از ۴۵۰ پلاک تاکنون تملک شده، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در این بلوار فراهم شده است و در همین راستا شهرداری قم نیز تسهیلاتی ویژه در نظر گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه طی سال‌های اخیر شهرداری قم رویکردی ویژه را در حمایت از سرمایه‌گذاران در پیش گرفته است، افزود: پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی در بلوک D بلوار شهید روحانی در حال اجرا بوده که مساحتی حدود ۹۰۰ متر مربع را در بر گرفته است.

اصفهانیان مقدم با بیان اینکه پروژه سرمایه گذاری بلوک D بلوار شهید روحانی دارای بیش از 3 هزار و 500 مترمربع زیربنا در کاربری تجاری و مسکونی است، اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت‌های شهردار قم و مجموعه سرمایه گذاری، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری و اشتغال در سطح منطقه فراهم آمده است.

وی با تاکید بر اینکه در منطقه یک، فرصت‌های سرمایه گذاری متعددی وجود دارد، بیان کرد: با اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری می‌توان گام‌های موثری در ایجاد درآمدهای پایدار شهری و توسعه شهری برداشت که بلوار شهید روحانی یکی از آن محورها است.

شهردار منطقه یک قم با تاکید بر اینکه پروژه سرمایه‌گذاری بلوار شهید روحانی بیش از 95 درصد پیشرفت دارد، بیان کرد: این افتخار را داریم تا در سالی که مزیّن به شعار اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است این پروژه را به سرانجام رسانده و گامی هر چند کوچک در زمینه اشتغال برای شهر قم برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی