English

استاندار در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان:

استان اصفهان باید الگو و نمونه موفق کشور باشد

پنجاه و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور استاندار، رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از مدیران سازمان های دولتی و نمایندگان بخش خصوصی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

استان اصفهان باید الگو و نمونه موفق کشور باشد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، استاندار اصفهان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: استان اصفهان باید استان الگو در بخش اقتصادی، جذب سرمایه گذاری و منابع انسانی کشور باشد. 

محسن مهرعلیزاده اظهار داشت: در استانی مکلف به وظیفه شدم که همه اقشار آن جزو فرهیختگان است و این استان می تواند به عنوان الگوی کشور شناخته شود.

وی بخش خصوصی را موتور محرکه اصلی کشور برشمرد و گفت: بخش خصوصی با سرمایه گذاری و به کارگیری نیروی متخصص می تواند اقتصاد کشور را به جلو حرکت دهد.

رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان تاکید کرد: در شرایط کنونی  به تسهیل قوانین و مقررات از سوی بخش خصوصی برای رونق تولید نیاز داریم.

مهرعلیزاده با تشریع وضعیت اقتصادی کشور و تغییر مسیر از اقتصاد نفتی به اقتصاد بخش خصوصی گفت:در این تغییر مسیر بخش خصوصی نقش مهم و تعیین کننده ای دارد.

استاندار اصفهان بوروکراسی سنگین اداری را یکی از چالش های استان اصفهان برشمرد و گفت: مدیران کل نماینده وزرا در استان اند و اختیاراتشان باید در حد وزیر در استان باشد.

وی تاکید کرد: کارشناسان ومدیران استانی باید از اختیارات موجود نهایت استفاده را برای حل مسایل اقتصادی استان ببرند و با رایزنی و پیگیری از تهران اختیارات مورد نیاز را دریافت کنند.

رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان تصریح کرد: در گام نخست باید از بوروکراسی سنگین اداری خارج شویم و سپس به سوی اهداف بلند مدت همراه با بخش خصوصی پرواز کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه