English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان:

سالیانه ۳۰۰ امام‌زاده عظیم الشان استان اصفهان متولی اجرای برنامه‌های فرهنگی هستند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به تبدیل شده بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی گفت: در طول سال ۳۰۰ امام‌زاده عظیم الشان استان اصفهان متولی اجرای برنامه‌های فرهنگی هستند.

سالیانه ۳۰۰ امام‌زاده عظیم الشان استان اصفهان متولی اجرای برنامه‌های فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صادقی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در امامزاده‌های اصفهان اظهار داشت: برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله نشاط معنوی، طرح ملی تربیت حافظان قرآن، پاسخگویی به سوالات شرعی و دیگر برنامه‌های فرهنگی در جوار حرم مطهر 300 امام‌زاده جلیل القدر اصفهان اجرا می‌شود که اجرای این برنامه ها با استقبال فراوان مردم روبه رو شده است.

وی افزود: 718 امام‌زاده بزرگوار در استان اصفهان وجود دارد که 82 شناسه فرهنگی از طرح آرامش بهاری گرفته تا سوگواری یاس نبوی که در جوار حرم مطهر 300 امامزاده برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: طرح‌ ملی تربیت حافظان قرآن نیز با حضور 750 مربی در جوار حرم مطهر امام‌زادگان در حال برگزاری است. 

حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صادقی گفت: از دیگر برنامه‌های فرهنگی می‌توان به مهر تحصیلی، نشاط معنوی، ضیافت ماه رمضان با حضور بیش از 350 امام جماعت، اقامه نماز جمعه در بعضی از امام‌زادگان، خیمه معرفت که شامل غرفه‌های مشاوره خانواده، قرآن بخوان جایزه بگیر، پاسخگویی به شبهات و احکام شرعی با حضور مبلغان و دانشجویان نخبه اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی