English

استاندار قم راه اندازی قطار قم-کربلا را گام موثری در افزایش رفاه و امنیت زائرین دانست

استاندار قم در دیدار مدیران راه آهن قم خواستار تلاش مسوولان استان برای تسریع در اتصال راه آهن سراسری به منطقه ی ویژه اقتصادی سلفچگان شد.

استاندار قم راه اندازی قطار قم-کربلا را گام موثری در افزایش رفاه و امنیت زائرین دانست

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در دیدار مدیر و کارکنان راه آهن قم طی سخنانی با اشاره به توجه دولت به ارتقای مسیرهای ریلی اظهار داشت: ایمنی و صرفه اقتصادی از مهمترین ویژگی های خطوط ریلی است که توجه بیشتر به آن را ضروری نموده است.

صادقی راه اندازی قطار قم- کربلا را گام موثری در افزایش رفاه و امنیت زائرین دانست و افزود: رفع نواقص خط قم-کربلا برای سال های آتی باید در دستور کار قرار بگیرد.

سید مهدی صادقی در بخش دیگری از سخنان خود نقش خطوط ریلی در توسعه ی حمل و نقل کالا را مورد توجه قرار داد و افزود: کاهش هزینه های حمل بار می تواند به کاهش هزینه های تمام شده محصولات برای مردم کمک کند.وی برنامه ریزی برای اتصال راه آهن سراسری به منطقه ی ویژه اقتصادی سلفچگان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تحقق اتصال ریلی منطقه آزاد سلفچگان در رونق این بخش به عنوان بندر خشک در مرکز کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت و از اینرو باید در دستور کار مسئولان باشد.

محسن اعتماد مدیرکل راه آهن قم نیز در این دیدار با اشاره به تردد روزانه 30 رام قطار باری از ایستگاه قم افزود: روزانه 50 رام قطار مسافربری نیز از ایستگاه قم و محمدیه کار جابجایی مسافران را انجام می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی