English

وقف ۲۲ هزار جلد قرآن کریم در استان اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با اجرای طرح وقف مصحف شریف از خرداد ماه تاکنون 22 هزار جلد قرآن کریم توسط مردم مومن و لایتمدار استان خریداری و وقف شده است.

وقف 22 هزار جلد قرآن کریم در استان اصفهان

به گزار ش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و الممسلمین حسن امیری اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان طرح وقف مصحف شریف را در جهت کمک به تامین و چاپ و نشر قرآن کریم با رویکرد ترویج فرهنگ در حوزه قرآن کریم با هدف ایجاد بستری مناسب در راستای تسهیل وقف و همچنین ایجاد امکان مشارکت عموم مردم در این امر مقدس اجرا می کند.

وی افزود: طبق این طرح که همزمان با نمایشگاه قرآن کریم و از خرداد ماه سال جاری آغاز شده است مصحف شریف با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت همراه با وقف نامه ای مندرج در آن  بین مردم توزیع می شود.

حجت الاسلام و الممسلمین  امیری  گفت :که علاقمندان جهت شرکت در این طرح می توانند با پرداخت 6000 تومان برای هرجلد آن را برای استفاده در یکی از مساجد، بقاع متبرکه، مدارس وقف نمایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان شد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون 22000 جلد قرآن کریم توسط مردم مومن و ولایتمدار استان اصفهان تهیه و وقف شده است که بیش از 20000 جلد از مصحف شریف در مساجد محروم استان توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه