English

۳۲۲ کیلوگرم حشیش در اهواز کشف شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: مقدار 322 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.

322 کیلوگرم حشیش در اهواز کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سردار حیدر عباس زاده گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر وتلاشهای شبانه روزی موفق به کشف 322 کیلو گرم حشیش در استان خوزستان شدند.

این مقام ارشدانتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی، پلیسی موفق به شناسایی یک کامیون حمل مواد مخدر شدند، افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو کامیون باری که از یکی از استان های جنوبی کشور وارد استان شده بود در ورودی شهر اهواز متوقف شد.

وی در ادامه افزود: دربازرسی از خودروی توقیف شده که بار آن، دیوارو سقف کاذب بود 322 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به صورت ماهرانه ای جا سازی شده بود کشف و قاچاقچی مورد نظر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار عباس زاده در پایان با اشاره به مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر که سلامت جامعه را هدف گرفته اند، از خانواده ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان مواد مخدر ، پلیس را از طریق سامانه 110 در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه