English

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

اجرای طرح شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی استان

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت:اجرای طرح شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی استان تا ابتدای اسفند ماه انجام میگیرد که بیش از 11 هزار دستگاه کمباین و تراکتور استان مشمول شماره گذاری هستند.

اجرای طرح شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی استان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج،فرید سپری گفت: بر اساس مصوبات دهمین جلسه کمیته کارشناسی نظارت و کنترل سوخت، کلیه صاحبان تراکتورها و کمباین های کشاورزی با عمر کمتر از 25 سال که فاقد شماره انتظامی است، موظف بوده تا اسفند ماه سال جاری نسبت به شماره گذاری وسیله خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد : از ابتدای اسفند ماه سال جاری تحویل سوخت به تراکتور ها و کمباین های فاقد پلاک انتظامی فوق الذکر در سطح استان انجام نخواهد شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار کرد: استان کردستان دارای 26 هزارو 585 دستگاه تراکتور و 1000 دستگاه کمباین می باشد. که از این تعداد حدود 2 هزار دستگاه کمتر از 13 سال عمر دارند.

وی خاطر نشان کرد: کمباین ها و تراکتور های مدل 1392 به بالا در کارخانه پلاک گذاری شده اند و در مرحله اول پلاک گذاری ، حدود4100 دستگاه تراکتور و کمباین پلاک گذاری شدند.

سپری تعداد تراکتور ها و کمباین های پلاک دار استان را 6100 دستگاه اعلام کرد و افزود: 11 هزارو 367 دستگاه تراکتور و کمباین زیر 25 سال سن در استان موجود می باشد که در این مرحله مشمول شماره گذاری شده اند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان: هزینه شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی در این مرحله را حدود ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هدف از این کار، هویت بخشی و ساماندهی ماشین آلات کشاورزی استان به جهت تهیه سوخت و دیگر ادوات کشاورزی است و در نهایت به نفع بهره بردارن بخش کشاورزی استان خواهد بود.

وی از کشاورزان و صاحبان ماشین آلات کشاورزی استان خواست که در اسرع وقت با مراجعه به شرکتهای تعاونی تراکتور و کمباین داران شهرستان خود، نسبت به تشکیل پروند و شماره گذاری تراکتورها و کمباین اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه