English

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در دیدار با رئیس جایکای ژاپن:

ساخت و سازهای جدید مناطق زلزله زده را بدست متخصصین می سپاریم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: در آینده در ساخت و سازها نسبت به کسانی که مدیریت اجرا و نظارت را بر عهده دارند، سخت گیرانه تر برخورد خواهیم کرد.

ساخت و سازهای جدید مناطق زلزله زده را بدست متخصصین می سپاریم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مجتبی نیک کردار در جلسه ای با رئیس و اعضای دفتر جایکا از کشور ژاپن افزود: پس از وقوع زلزله مدیریت بحران در تمام مراحل سه گانه اعم از امداد و نجات، اسکان اضطراری و اسکان موقت و شروع بازسازی در استان انجام گرفت و هم اکنون پس از امداد و نجات کار بازسازی در استان شروع شده است.

وی اظهار کرد: علیرغم اینکه بیش از 10 هزار کیلومتر مربع و 8 شهر درگیر این زلزله شد، استان در خصوص مدیریت بر بحران نمره قبولی گرفت.

نیک کردار با اشاره به تخریب ساختمان ها در زلزله اخیر گفت: در زلزله اخیر سازه ای که به آئین نامه ها توجه کرده سالم باقی مانده، اما سازه ای که توجه به این موضوع نداشته تخریب شده است، لذا در آینده نسبت به این موضوع با جدیت بیشتری برخورد خواهیم کرد و کار را به متخصصین موضوع خواهیم سپرد و مالکان را از این چرخه حذف خواهیم کرد.

وی گفت: تیم های تحقیقاتی از دانشگاه تهران و دانشگاه رازی در حال ارزیابی از تمام مختصات زلزله اخیر در استان هستند و در نظر داریم تمام یافته های آنها را به معرض گفت و گو بگذاریم و به یک گفتمان درباره اینکه در آینده چکار باید انجام دهیم برسیم.

وی خواستار انجام یک پروژه تحقیقاتی از سوی هئیت ژاپنی در سفر به کرمانشاه شد.

در این جلسه یوکیهارو کویاشی رئیس دفتر جایکا توضیحاتی از بادیدهای خود در سفر به استان ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه