English

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه در پاسخ به موج؛

از وقوع زلزله تاکنون ۱۶ میلیون تردد جاده‌ای در کرمانشاه داشته‌ایم

بهمن خسروانی گفت: شلوغ‌ترین جاده‌های استان محور کرمانشاه - بیستون با 796 هزار و 492 تردد بوده و طی این‌یک ماه 15 میلیون و 936 هزار و 171 تردد توسط تردد شمارهای استان در محورهای مواصلاتی به ثبت رسیده است.

از وقوع زلزله تاکنون 16 میلیون تردد جاده‌ای در کرمانشاه داشته‌ایم

خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بابیان این مطلب که میزان مشارکت‌های مردمی و خیل کمک‌ها به مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه کم‌نظیر و قابل‌تقدیر بود، ابراز داشت: با توجه به وقوع موقعیت ویژه استان پس زلزله شدید غرب کشور و ازدحام وسایل نقلیه در محورهای منتهی به این مناطق، از ترددهای ثبت‌شده 16 درصد آن مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تعداد کل دستگاه‌های تردد شمار سطح استان را نیز 74 دستگاه عنوان کرد و افزود: متوسط نرخ جریان ترافیکی در آبان ماه 324 وسیله نقلیه در ساعت در لاین و بیشترین نرخ جریان ترافیکی در محور کرمانشاه- بیستون با 1125تردد صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: سرعت متوسط ثبت‌شده خودروها 77 کیلومتر بر ساعت بوده که از میزان کل تردد به ثبت رسیده 545 هزار تردد مشمول تخطی از سرعت خودروها بوده که حدود چهار درصد از کل تردد را در برمی‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه