English

در هشت ماهه اول سال جاری؛

شرکت پالایش نفت اصفهان موفق به ساخت ۱۶۱ قلم برای نخستین بار شده است

واحد تحقیق و ساخت تدارکات و امور کالای شرکت پالایش نفت اصفهان از ابتدای سال جاری تا آبان ماه موفق به ساخت ۱۶۱ قلم برای نخستین بار با تیراژ ۱۳۶ر۸ عدد شده است.

شرکت پالایش نفت اصفهان موفق به ساخت ۱۶۱ قلم برای نخستین بار شده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رئیس پشتیبانی ساخت داخل  شرکت پالایش نفت اصفهان اظهار داشت: در این مدت اقلام ساخته شده ۲۶۰ قلم  با تیراژ ۴۵۰ر۳۳ عدد بوده و میزان صرفه جویی این تولیدات برابر  حدود ۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۱۲۰ ریال برآورد شده است.

محمد علی صفری همچنین به  اقلامی که از فرآیند خرید از منابع خارجی حذف و برای نخستین بار از طریق منابع داخلی ساخته شده  شامل: انواع میکانیکال سیلهای تلمبه های واحد بنزین سازی، انواع پروانه های تلمبه های واحد بنزین سازی،  ولوهای کمپرسورهای بنزین سازی، پره های کولرهای هوائی، یاتاقان مخصوص و جدید  کمپرسور C-۲۵۱ در  واحد آیزوماکس، اورفیس فلنجهای ابزاردقیق، نشان دهنده ها چمبرها  برای اولین بار، رینگهای پیستون های کمپرسورهای بنزین اشاره نمود.

رئیس پشتیبانی ساخت داخل  شرکت پالایش نفت اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر با بیش از ۵۰۰  شرکت سازنده داخلی ارتباط داریم، افزود : تا کنون با این روش کارهای بسیار مهم و ارزشمندی صورت گرفته که حتی با نمونه های خارجی قابل رقابت  و معتبرتر از آنها هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی