English

آیین تودیع و معارفه معاونین فنی پیشین و جدید حفاظت محیط زیست استان اصفهان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه معاونین پیشین و جدید حفاظت محیط زیست استان اصفهان با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان برگزارگردید.

آیین تودیع و معارفه معاونین فنی پیشین و جدید حفاظت محیط زیست استان اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، در این آیین که به منظور تجلیل از ۳۵ سال خدمات صادقانه رجبعلی قاسمی معاون فنی پیشین حفاظت محیط زیست استان اصفهان برگزار شد،  مهدی ریاحی به عنوان معاون فنی جدید این اداره کل معرفی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در این آیین با قدردانی از سالها تلاش و کوشش مهندس قاسمی در راه خدمت رسانی به محیط زیست گفت: کارکنان حفاظت محیط زیست استان همراه با مردم اصفهان همیشه قدردان این مرد خستگی ناپذیر و اخلاق مدارخواهند بود و هیچ گاه زحمات ایشان را برای محیط زیست استان و کشور را فراموش نخواهند کرد.

سید رحمان دانیالی با بیان اینکه مهندس قاسمی نماد محیط زیست استان اصفهان هستند گفت: در این استان هر جا سخن ار محیط زیست است نام آشنای مهندس قاسمی بر زبان ها جاری است.

وی با تاکید بر پیگیری و شتاب بیشتر طرح های تحقیقاتی حفاظت محیط زیست استان، ابراز امیدواری کرد: محیط زیست با تعامل سازنده با سایر دستگاه های اجرایی رو به سوی بهبودی گام بردارد.

در پایان تقدیرنامه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قرائت  و از  ۳۵ سال تلاش مهندس رجبعلی قاسمی معاون فنی پیشین اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان قدردانی و تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه