English

معاون درمان وزیر بهداشت:

باید تجهیزات تشخیصی و درمانی شهرستان کهگیلویه تأمین شود

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: امید می رود تا با تدابیر لازم از سوی مدیران ذیر ربط پروژه های بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه شتاب بیشتری پیدا کرده و تجهیزات تشخیصی و درمانی آنها نیز تأمین شود.

باید تجهیزات تشخیصی و درمانی شهرستان کهگیلویه تأمین شود

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: یکی از مهمترین مشکلات دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد، پرداخت حقوق و مزایای 4000 نیروی طرح، قراردادی و روزمزد از منابع داخلی است. بیش از 50 درصد درآمدهای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هزینه کارکنان قراردادی، طرحی و شرکتی می شود. در صورت تبدیل وضعیت این افراد و تامین حقوق و مزایا از بودجه جاری بسیاری از مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

وی گفت: امید می رود تا با تدابیر لازم از سوی مدیران ذیر ربط  پروژه های بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه شتاب بیشتری پیدا  کرده و تجهیزات تشخیصی و درمانی آنها نیز تأمین شود.

 معاون درمان وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه با بنیاد برکت باید 10 پروژه عمرانی را تکمیل کنیم و با وجود اینکه تاکنون هیچ‌گونه اعتباری دریافت نشده تاکنون 2 پروژه از این تعداد را  توانستیم تکمیل کنیم. همچنین شرایط جوی در برخی مناطق سبب کند شدن عملیات اجرایی پروژه ها شده است. امید می رود با تخصیص اعتبار لازم روند اجرایی برخی پروژه ها شتاب بیشتری پیدا کند.

معاون درمان وزیر بهداشت به همراه نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و برخی مدیران استانی از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید و از نزدیک مشکلات این بیمارستان را بررسی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه