English

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دفتر خبرگزاری موج:

انتقاد پژمان فر از ۲۲ سال بلاتکلیفی کتابخانه مرکزی مشهد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بااشاره به پیگیری های جدی برای شکسته شدن طلسم 22 ساله تکمیل کتابخانه مرکزی مشهد از بلاتکلیفی 22 ساله این مجموعه فرهنگی موردنیاز پایتخت معنوی ایران اسلامی، انتقاد کرد.

انتقاد پژمان فر از 22 سال بلاتکلیفی کتابخانه مرکزی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر ضمن حضور در خبرگزاری موج خراسان رضوی و بازدید از فعالیت‌های این مجموعه، در گفت‌وگو با خبرنگار موج، اظهار داشت: وضعیت مشهد در ابعاد مختلف را یک وضعیت بحرانی می‌بینم که اوج آن آسیب‌های اجتماعی بوده است.

وی افزود: مشهد ۵۲ درصد جمعیت خراسان رضوی را داراست و متاسفانه به عنوان کانون‌های آسیب‌های حاشیه‌نشینی شناخته شده و بالاترین میزان حاشیه‌نشین کشور را دارد.

وی با بیان اینکه مشهد در حوزه‌های بهداشت، درمان، آب شرب، اشتغال، اعتبارات، ردیف‌های بودجه‌ای و غیره وضعیتی نامناسب و بحرانی دارد، خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه بهداشت و درمان وضعیت نامناسبی را شاهد هستیم، اما با این وجود درصد ویژه‌ای از خدمات این حوزه به زائران امام رضا(ع) ارائه می‌شود و خوشبختانه خدماتی شایسته و در خورشان بوده است.
پژمانفر+موج

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجموع کارهای زیادی در حوزه‌های مختلف انجام شده که توسعه شبکه‌‌های آب، برق و گاز از جمله اقدامات قابل توجه بوده است، اما ترازهای در نظر گرفته شده آن چیزی نبوده که حق مردم مشهد باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش کلیدی و تاثیرگذار آستان قدس رضوی در سطوح شهری، استانی، ملی و فراملی، گفت: نقش این آستان مقدس را در مشهد نمی‌توان نادیده گرفت و به واقع آستان قدس رضوی در داخل و خارج کشور جایگاهی ویژه و تاثیرگذار دارد که این تاثیرگذاری در مشهد بیشتر است، اما مسئولان گاهی اوقات به این جایگاه توجه کردند و گاهی اوقات هم بی‌توجهی کرده اند و از این ظرفیت بهره نگرفته اند.
ناییب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه