English

معاون وزیر بهداشت مطرح کرد:

بهره برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت در سال جاری

معاون وزیر بهداشت در باشت گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان باشت تا پایان امسال تجهیز و به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت در سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج از باشت، معاون درمان وزارت بهداشت امروز از روند اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان باشت بازدید کرد و اظهار داشت: این بیمارستان هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا چند ماه آینده مکلف به تأمین تجهیزات این مرکز درمانی هستیم.

قاسم جان بابایی با بیان اینکه برای بخش درمان باید نظام شبکه‌ای را طراحی کرد افزود: در شرایط فعلی ۵۰ تا ۸۰ درصد بودجه سلامت کشور دربیمارستان‌ها هزینه می‌شود.

وی گفت: ۱۲۸ هزار تخت بیمارستانی درکشور وجود دارد که تقریباً ۸۷ هزار تخت آن متعلق به بخش دانشگاهی است همچنین ۸۰ بیمارستان زیر ۳۲ تختخواب و ۲۰۴ بیمارستان بین ۳۲ تا ۱۰۰ تخت در کشور وجود دارد.

جان بابای افزود: بیمارستان‌های ۳۰۰ تا ۵۰۰ تختخوابی بهترین عملکرد و جلب رضایت مردمی را به خود اختصاص دادند و در بیمارستان‌های زیر ۱۰۰ تختخوابی باید برای خدمات ضروری برنامه ریزی کرد.

معاون و درمان وزارت بهداشت و درمان اضافه کرد: نظام شبکه خدمات در سه لایه انجام می‌شود که لایه اول شهرهای زیر ۳۰ هزار نفر و لایه دوم و سوم شهرهای ۳۰ تا ۱۰۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

شایان ذکر است بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر باشت در اسفند ۹۳ در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر و زیر بنای ۳۷۰۰ متر مربع باحضور معاون وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شد و این بیمارستان دارای بخش‌های اتفاقات، جراحی، داخلی، اطفال، زنان و زایمان و دو اتاق عمل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه